Winkelwagen

Gratis verzending en retourneren

 

Ruilen & Retourneren

Bent u niet helemaal tevreden met uw product(en)? Dat is natuurlijk vervelend. Geen zorgen! Bij OGER kunt u geheel gratis uw bestelling retourneren. Hiermee kunt u het aankoopbedrag terug krijgen of kiezen voor een ander product. Voor het correct retourneren hebben we een aantal voorwaarden opgesteld: 

Retourneren per post

Met ons retourrecht van 30 dagen (na ontvangst van bestelling) heeft u altijd ruim de tijd om uw producten te passen en te kijken of alles naar wens is. Houd er wel rekening mee dat het product in dezelfde staat als verstuurd wordt teruggestuurd. Denk hierbij aan het product in originele staat en verpakking terugsturen. Uiteraard mag het product wel gepast worden. Om het herroepingsreecht uit te oefenen, kunt u OGER per post, mail of telefoon op de hoogte stellen. U kunt hiervoor gebruik maken van ons digitale aanmeldformulier. Wij zullen u informeren dat de retour correct is aangemeld. Indien u binnen de 30 dagen termijn uw pakketje aanmeldt, maar wij het na deze termijn ontvangen, kunt u nog steeds gebruik maken van het herroepingsrecht. Beschadigde artikelen mogen binnen de retourtermijn terug worden gestuurd. Er worden wel kosten in rekening gebracht voor de door u aangebrachte schade. Mocht het product kapot gaan en onder de garantie vallen geldt de periode van 30 dagen niet. 

De terugbetaling van de geretourneerde artikelen geschiedt uiterlijk binnen 14 dagen nadat u uw retour kenbaar heeft gemaakt. In de regel betalen wij al binnen 1-5 dagen na ontvangst van de artikelen uit. Tijdens onze sale periode kan het zijn dat we de 1-5 termijn niet behalen.  

Retourneren in onze stores

U heeft ook de mogelijkheid om de aangekochte producten te retourneren in één van onze stores. Indien u een artikel ruilt, zullen wij dit met de kassabon verwerken. Als u de aankoop retourneert, maar geen ander artikel aankoopt, zullen wij het via de webshop uit laten betalen. Uiteraard zullen wij wel uw pakketje aannemen en transporteren. 

Ruilen

Het is bij ons online helaas niet mogelijk om producten te ruilen. Indien u een andere maat of artikel wenst, raden wij aan een nieuwe bestelling te plaatsen en het artikel wat niet naar wens is te retourneren. In dit geval is het product sneller bij u thuis en storten wij de aankoopwaarde van het gekochte artikel terug op uw rekening. 

Overige vragen

Mocht u na het lezen van deze vragen nog vragen hebben omtrent ons ruil & retourproces, dan kunt u uiteraard contact opnemen met onze klantenservice. Gebruik hiervoor onze chatknop op de webshop en/of neem telefonisch contact met ons op. 

Onderstaand hebben wij een aantal veelgestelde vragen voor u uitgezet omtrent ons retourbeleid. Indien u meer informatie wilt, lees gerust de tekst hieronder. 

1. Hoe retourneer ik mijn product en binnen welk termijn?

2. Wat kost retourneren?

3. Wat zijn de mogelijkheden met een retour?

4. Hoe werkt het retourneren als ik mijn bestelling terug wil brengen in een store?

5. Ik wil mijn pakket graag gratis op laten halen. Hoe doe ik dat?

6. Hoe krijg ik mijn geld terug nadat ik mijn bestelling retour gestuurd heb?

7. Ik heb een verkeerd product ontvangen. Wat nu?

8. Ik heb iets gekocht met korting, maar de maat is niet goed. Kan ik alsnog korting krijgen?

9. Ik vul nu het online retourformulier in, maar waar kan ik mijn ordernummer vinden?

10. Ik wil slechts een deel van mijn bestelling retourneren. Hoe werkt dat?

11. Kan ik mijn bestelling ruilen?

12. Kan ik ook een artikel retourneren nadat ik die heb laten vermaken?

13. Wat is de status van mijn retourzending?

14. Wat moet ik doen wanneer mijn bestelling beschadigd aangekomen is?

15. Welke producten hebben geen recht op retour?


1/2. Retourneren gaat eenvoudig, gemakkelijk en snel. Er zijn bij OGER meerdere mogelijkheden om uw product(en) te retourneren.

Vanaf het moment dat u uw bestelling ontvangt, heeft u 30 dagen bedenktijd. Voor winkelaankopen geldt een bedenktijd van 14 dagen na de aankoop.

In een winkel terugbrengen

Gratis

Pakket thuis laten ophalen

Gratis

Afgeven bij een PostNL Pakketpunt

Gratis

Aankoop retourneren

3. Mogelijkheden

  • » Een artikel omruilen

  • » Online shoptegoed ontvangen

  • » Het aankoopbedrag ontvangen binnen 3 werkdagen


4. Retourneren in een winkel - Gratis

Indien het voor u makkelijker is om het pakket terug te brengen naar één van onze winkels is dit ook een mogelijkheid.

1. Meld uw retour online aan via 'retourneren bij OGER'

2. Pak uw producten netjes in en stop deze in een doos

3. Vul het retourformulier in en stop deze in de doos

4. U ontvangt een e-mail waarin wij bevestigen dat wij het pakket ontvangen hebben

5. Na ontvangst van deze e-mail wordt het aankoopbedrag binnen 3 werkdagen overgemaakt


5. Pakket thuis laten ophalen - Gratis

Wij bieden een gratis ophaaldienst aan als u wilt dat wij uw pakket ophalen. Een exclusieve service die wij onze klanten aanbieden! Wij halen uw pakket binnen een tijdsbestek van 2 uur op de door uw opgegeven locatie!

1. Ga naar retour ophalen door OGER

2. Vul hier uw ordernr. en contactgegevens in

3. Laat ons weten op welk adres wij het pakket mogen ophalen

4. Kies een specifiek tijdstip

5. Geef het pakket mee aan Returnista

6. Je ontvangt een e-mail als het pakket aangekomen is bij ons.


6. Hoe krijg ik mijn geld terug nadat ik mijn bestelling retour gestuurd heb?

U krijgt uw geld terug op dezelfde wijze waarop u betaald heeft. Heeft u betaald met iDEAL? Dan kunt u het aankoopbedrag op dezelfde bankrekening verwachten. Indien u met een creditcard betaald heeft, storten wij het aankoopbedrag weer op uw creditcard. We hanteren hierbij de wettelijke termijn van 14 dagen om het bedrag terug te storten. Deze 14 dagen gaan in vanaf het moment dat u de retour hebt aangemeld. In de meeste gevallen storten wij binnen enkele dagen na we de retourzending binnen hebben terug. Hou er rekening mee dat dit tijdens SALE periodes of feestdagen iets langer kan duren.


7. Ik heb een verkeerd product ontvangen. Wat nu?

Dat is vervelend! Neem graag even contact op met ons Customer Success Team. Zij zullen u verder helpen en zorgen dat u alsnog het juiste product ontvangt.


8. Ik heb iets gekocht met korting, maar de maat is niet goed. Kan ik alsnog korting krijgen?

Daar doen we niet moeilijk over.


9. Ik vul nu het online retourformulier in, maar waar kan ik mijn ordernummer vinden?

U kunt uw ordernummer vinden op uw factuur of in uw email. Het bestaat uit 9 cijfers en begint veelal met de cijfers 300 of 400. Op uw factuur staat deze links bovenin naast ‘Bestelnummer’.


10. Ik wil slechts een deel van mijn bestelling retourneren. Hoe werkt dat?

Dat kan uiteraard. Meld uw retour online aan via www.oger.nl/returns

Hier kunt u aangeven welke producten u terug wil sturen. U kunt ervoor kiezen om het product te ruilen, een tegoedbon krijgen of uw geld terug krijgen.

Pak de producten netjes in en stop deze in een doos. Ga naar retour ophalen door OGER

Wij halen uw pakket binnen een tijdsbestek van 2 uur op de door uw opgegeven locatie! Als wij uw retour ontvangen hebben, ontvangt u een bevestiging per mail.


11. Kan ik mijn bestelling ruilen?

Ja, geef tijdens het aanmelden van uw retour via www.oger.nl/returns aan wat uw wensen zijn en wij doen de rest!


12. Kan ik ook een artikel retourneren nadat ik die heb laten vermaken?

Nee, helaas niet. Producten die u heeft laten vermaken, worden speciaal voor u op maat gemaakt. Deze producten kunnen wij dus helaas niet meer aanbieden.


13. Wat is de status van mijn retourzending?

Via de track and trace link kunt u zien of uw bestelling bij ons is aangekomen. Als de zending is aangekomen, ontvangt u van ons een e-mail waarin wij dit bevestigen. Vervolgens storten wij het aankoopbedrag binnen drie werkdagen op dezelfde manier terug als hoe u betaald heeft.


14. Wat moet ik doen wanneer mijn bestelling beschadigd aangekomen is?

Dat is natuurlijk erg vervelend. U kunt hiervoor contact opnemen met ons Customer Success Team.


15. Welke producten hebben geen recht op retour?

Bij OGER zijn een aantal producten niet geschikt om te worden teruggezonden om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne en waarvan de verzegeling na de levering is verbroken, te weten parfum en kleding. Indien u een artikel gedragen of gebruikt heeft, heeft u geen recht meer op retour.