Winkelwagen

Gratis verzending en retourneren

Retourneren

Klik op een van onderstaande vragen om naar het antwoord geleid te worden!

Bent u niet helemaal tevreden met uw product(en)? Dat is natuurlijk vervelend. Geen zorgen! Bij OGER kunt u geheel gratis uw bestelling retourneren. Hiermee kunt u het aankoopbedrag terug krijgen of kiezen voor een ander product.

1. Hoe retourneer ik mijn product en binnen welk termijn?

2. Wat kost retourneren?

3. Aan welke voorwaarden moet ik voldoen om een product te retourneren?

4. Wat zijn de mogelijkheden met een retour?

5. Hoe werkt het retourneren als ik mijn bestelling terug wil brengen in een store?

6. Ik wil mijn pakket graag gratis op laten halen. Hoe doe ik dat?

7. Hoe krijg ik mijn geld terug nadat ik mijn bestelling retour gestuurd heb?

8. Ik heb een verkeerd product ontvangen. Wat nu?

9. Ik heb iets gekocht met korting, maar de maat is niet goed. Kan ik alsnog korting krijgen?

10. Ik vul nu het online retourformulier in, maar waar kan ik mijn ordernummer vinden?

11. Ik wil slechts een deel van mijn bestelling retourneren. Hoe werkt dat?

12. Kan ik mijn bestelling ruilen?

13. Kan ik ook een artikel retourneren nadat ik die heb laten vermaken?

14. Wat is de status van mijn retourzending?

15. Wat moet ik doen wanneer mijn bestelling beschadigd aangekomen is?

16. Welke producten hebben geen recht op retour?


1/2. Retourneren gaat eenvoudig, gemakkelijk en snel. Er zijn bij OGER meerdere mogelijkheden om uw product(en) te retourneren.

Vanaf het moment dat u uw bestelling ontvangt, heeft u 30 dagen bedenktijd. Voor winkelaankopen geldt een bedenktijd van 14 dagen na de aankoop.

In een winkel terugbrengen

Gratis

Pakket thuis laten ophalen

Gratis

Afgeven bij een PostNL Pakketpunt

Gratis

Aankoop retourneren

3. Voorwaarden van retourneren

  • » Artikel is ongedragen en onbeschadigd

  • » Originele kaartjes zijn aangehecht

  • » Versturen in de originele verpakking

  • » Binnen 30 dagen na het ontvangen van de bestelling kunt u uw bestelling retourneren.


4. Mogelijkheden

  • » Een artikel omruilen

  • » Online shoptegoed ontvangen

  • » Het aankoopbedrag ontvangen binnen 3 werkdagen


5. Retourneren in een winkel - Gratis

Indien het voor u makkelijker is om het pakket terug te brengen naar één van onze winkels is dit ook een mogelijkheid.

1. Meld uw retour online aan via 'retourneren bij OGER'

2. Pak uw producten netjes in en stop deze in een doos

3. Vul het retourformulier in en stop deze in de doos

4. U ontvangt een e-mail waarin wij bevestigen dat wij het pakket ontvangen hebben

5. Na ontvangst van deze e-mail wordt het aankoopbedrag binnen 3 werkdagen overgemaakt


6. Pakket thuis laten ophalen - Gratis

Wij bieden een gratis ophaaldienst aan als u wilt dat wij uw pakket ophalen. Een exclusieve service die wij onze klanten aanbieden! Wij halen uw pakket binnen een tijdsbestek van 2 uur op de door uw opgegeven locatie!

1. Ga naar retour ophalen door OGER

2. Vul hier uw ordernr. en contactgegevens in

3. Laat ons weten op welk adres wij het pakket mogen ophalen

4. Kies een specifiek tijdstip

5. Geef het pakket mee aan Returnista

6. Je ontvangt een e-mail als het pakket aangekomen is bij ons.

7. Na ontvangst van deze e-mail wordt het aankoopbedrag binnen 3 werkdagen overgemaakt.


7. Hoe krijg ik mijn geld terug nadat ik mijn bestelling retour gestuurd heb?

U krijgt uw geld terug op dezelfde wijze waarop u betaald heeft. Heeft u betaald met iDEAL? Dan kunt u het aankoopbedrag op dezelfde bankrekening verwachten. Indien u met een creditcard betaald heeft, storten wij het aankoopbedrag weer op uw creditcard. We hanteren hierbij de wettelijke termijn van 14 dagen om het bedrag terug te storten. Deze 14 dagen gaan in vanaf het moment dat u de retour hebt aangemeld. In de meeste gevallen storten wij binnen enkele dagen na we de retourzending binnen hebben terug. Hou er rekening mee dat dit tijdens SALE periodes of feestdagen iets langer kan duren.


8. Ik heb een verkeerd product ontvangen. Wat nu?

Dat is vervelend! Neem graag even contact op met ons Customer Success Team. Zij zullen u verder helpen en zorgen dat u alsnog het juiste product ontvangt.


9. Ik heb iets gekocht met korting, maar de maat is niet goed. Kan ik alsnog korting krijgen?

Daar doen we niet moeilijk over.


10. Ik vul nu het online retourformulier in, maar waar kan ik mijn ordernummer vinden?

U kunt uw ordernummer vinden op uw factuur of in uw email. Het bestaat uit 9 cijfers en begint veelal met de cijfers 300 of 400. Op uw factuur staat deze links bovenin naast ‘Bestelnummer’.


11. Ik wil slechts een deel van mijn bestelling retourneren. Hoe werkt dat?

Dat kan uiteraard. Meld uw retour online aan via www.oger.nl/returns

Hier kunt u aangeven welke producten u terug wil sturen. De artikelen dienen ongedragen en ongebruikt te zijn. Tevens dient het originele verpakkingsmateriaal om het product te zitten en met de aangehechte prijskaartjes.  U kunt ervoor kiezen om het product te ruilen, een tegoedbon krijgen of uw geld terug krijgen.

Pak de producten netjes in en stop deze in een doos. Ga naar retour ophalen door OGER

Wij halen uw pakket binnen een tijdsbestek van 2 uur op de door uw opgegeven locatie! Als wij uw retour ontvangen hebben, ontvangt u een bevestiging per mail.


12. Kan ik mijn bestelling ruilen?

Ja, geef tijdens het aanmelden van uw retour via www.oger.nl/returns aan wat uw wensen zijn en wij doen de rest!


13. Kan ik ook een artikel retourneren nadat ik die heb laten vermaken?

Nee, helaas niet. Producten die u heeft laten vermaken, worden speciaal voor u op maat gemaakt. Deze producten kunnen wij dus helaas niet meer aanbieden.


14. Wat is de status van mijn retourzending?

Via de track and trace link kunt u zien of uw bestelling bij ons is aangekomen. Als de zending is aangekomen, ontvangt u van ons een e-mail waarin wij dit bevestigen. Vervolgens storten wij het aankoopbedrag binnen drie werkdagen op dezelfde manier terug als hoe u betaald heeft.


15. Wat moet ik doen wanneer mijn bestelling beschadigd aangekomen is?

Dat is natuurlijk erg vervelend. U kunt hiervoor contact opnemen met ons Customer Success Team.


16. Welke producten hebben geen recht op retour?

Indien u een artikel gedragen of gebruikt heeft, heeft u geen recht meer op retour. Geopend en gepast ondergoed kan helaas ook niet geretourneerd worden. U kunt hier meer informatie vinden over retourneren.