U heeft geen producten in uw winkelwagen.

U heeft geen producten in uw winkelwagen.

VEELGESTELDE VRAGEN

1. Kiest een product
2. Kies de gewenste kleur
3. Kies de gewenste maat
4. Klik op “Plaats in winkelwagen”
5. Er verschijnt nu een pop-up. Klik op “afrekenen” als u door wilt gaan naar uw winkelwagen
6. U belandt u op de winkelwagen pagina. Klik op “Ga verder” rechts op het scherm
7. Vul in dit scherm alle vijf stappen in. U bent niet verplicht om een account aan te maken
8. Indien alles correct ingevuld is, wordt u doorverwezen naar de betaalpagina van uw bank. Wordt u niet doorgeleid? Bekijk dan nog eens alle ingevulde velden. Lukt het bestellen dan nog niet? Neem dan contact op met ons Customer Success Team
9. Indien de betaling geslaagd is, wordt u doorgeleid naar de website van OGER en krijgt u een melding dat de bestelling succesvol geplaatst is.

In de winkel kan dit zeker. Laat ons wel per mail weten wie het pakket komt ophalen en wij geven het pakket graag mee aan die persoon. Deze persoon dient wel een geldig legitimatiebewijs mee te nemen.

Bij een PostNL Pakketpunt kan alleen de persoon wiens naam op het adreslabel staat het pakket ophalen.

Wij accepteren helaas geen VVV-bonnen of FashionCheques, ook niet in de winkel. Bekijk onze betaalpagina  met alle informatie over hoe je kan betalen bij OGER.

Helaas niet. Indien u uw bestelling met PostNL laat bezorgen, wordt hier ook een tijdsindicatie aangegeven. U kunt er ook voor kiezen om het pakket bij uw buren af te laten leveren.Indien u de eerste poging niet thuis bent, wordt het de volgende (werk)dag opnieuw aangeboden.

U kunt hiervoor contact opnemen met ons Customer Success Team. Wilt u bedrijfskleding van OGER hebben? Neem dan contact op met OGER Corporate Fashion via info@ocfs.nl of 0299 – 411450.

Dat kan. Hiervoor kunt u in de checkout het desbetreffende land selecteren onder ‘adres’. Wij versturen bestellingen wereldwijd en doen dit met een express shipping. Dit houdt in dat u uw bestelling extra snel ontvangt. U kunt hierbij denken aan een levertijd van ca. 2/3 werkdagen.

Ja, dat kan. In de checkout kunt u het vinkje ‘Verzend naar factuuradres’ uitvinken. Hierna verschijnt er een kopje met ‘Verzendadres’. Vul bij het kopje ‘Verzendadres’ het adres waar uw bestelling bezorgd moet worden. Dit kan thuis, bij een vriend / familie of op kantoor. Bekijk hier alle informatie over verzenden

Dat is zeker mogelijk. Hiervoor kunt u telefonisch contact opnemen met ons Customer Success Team via 085 - 30 34 636 of per mail via service@oger.nl

Ja, je kunt je order traceren. Zodra je bestelling is verzonden vanaf onze OGER Store en ontvangen bij het logistieke centrum van de vervoerder, ontvang je een e-mail met een Track & Trace nummer en de website van de betreffende bezorgdienst. Dit kan zowel overdag als in de avond plaatsvinden.

Dit is helaas niet mogelijk. U kunt hiervoor naar de dichtstbijzijnde OGER store om uw giftcard te verzilveren. Bekijk al onze stores voor de openingstijden en adresgegevens.

Wij sturen bij elke bestelling een retourlabel mee in de doos. Deze retourlabel kunt u op de doos plakken als u besluit uw product(en) terug te sturen. Heeft u geen retourlabel ontvangen? Neem dan telefonisch contact op met ons Customer Success Team via 085 - 30 34 636 .

Dat is natuurlijk erg vervelend! Wij verzoeken u hierbij om contact op te nemen met ons Customer Success Team.

Nee, je hebt geen account nodig om online te kunnen bestellen. Wel heeft het veel voordelen om een My OGER account te hebben en wel om de volgende redenen:

  • Je kunt de actuele status van je order inzien (betaald, verzonden etc.)
  • Al je gegevens zijn automatisch al ingevuld op de checkout pagina, wanneer je een nieuwe bestelling wilt plaatsen
  • Je krijgt snel inzicht in je vorige orders, je favoriete merken, je maten etc.
  • Je kunt een vorige bestelling gemakkelijk nog een keer plaatsen, gegevens wijzigen of bijvoorbeeld je Wish List bijhouden

  • Tevens is het een erg handige manier om snel met je in contact te komen wanneer iets onduidelijk of onjuist is bij je bestelling. Een win-win situatie!

    U kunt uw bestelling ophalen bij een PostNL Pakketpunt bij u in de buurt. Hiervoor kunt u de website van PostNL bezoeken om te kijken welk pakketpunt het dichtst. Een andere mogelijkheid is om uw bestelling op te halen in één van onze OGER stores. Deze optie kunt u selecteren in de checkout, onder ‘ophaallocatie’ en selecteer daarin de desbetreffende winkel. Neem in beide gevallen een geldig legitimatiebewijs mee. Bekijk onze bezorgpagina voor meer informatie over het bezorgen.

    Nadat u uw bestelling geplaatst heeft, ontvangt u een bevestigingsmail met daarin uw bestelgegevens. Als uw bestelling onze winkel verlaten heeft, ontvangt u een mail met daarin uw trackingnummer. Het kan natuurlijk voorkomen dat één van uw producten een langere levertijd heeft dan normaal. Hierdoor ontvangt u niet direct uw trackingnummer. Kijk eerst goed naar de verwachte bezorgdag in de bevestgigingmail die u van ons gekregen heeft. Indien u 24 uur na de opgegeven datum geen trackingnummer ontvangen heeft, neem dan contact op met ons Customer Success Team

    Dat komt doordat één of meerdere producten nabesteld moeten worden. Door deze exclusieve service doen wij ons uiterste best om het product zo snel mogelijk te bezorgen. Indien u de andere producten toch sneller wilt hebben, neem dan contact op met ons Customer Success Team

    De gemiddelde levertijd is 1 werkdag in Nederland. Indien u doordeweeks voor 11:00 uur uw bestelling plaatst, ontvangt u uw bestelling dezelfde avond nog. Besteld u na 11:00 besteld, ontvangt u uw bestelling de volgende dag, behalve op zaterdag. Alle bestellingen die op zaterdag en zondag geplaatst worden, ontvangt u op maandag. Buiten Nederland is de gemiddelde levertijd circa 3 werkdagen.

    Het kan voorkomen dat één van de producten niet meer op voorraad is. Deze worden dan speciaal voor u nabesteld. Dit zal ook worden aangegeven in de winkelwagen en checkout. Hierdoor zal de levertijd 1 tot 3 dagen langer duren!

    Bij OGER kunt u binnen 30 dagen uw bestelling gratis retourneren. Wij sturen bij iedere bestelling een retourlabel mee waarmee u het pakket bij een dichtstbijzijnde PostNL Pakketpunt kunt af geven. Bekijk hier alle informatie over retourneren

    Bij OGER worden alle bestellingen binnen Nederland de volgende werkdag gratis thuisbezorgd. Als u voor 11:00 uur een bestelling plaatst, bezorgen wij deze dezelfde dag nog geheel gratis. U betaald dus geen verzendkosten. Bestellingen buiten Nederland zijn gratis vanaf €600. Bekijk hier alle informatie over verzenden

    Bij OGER bieden wij diverse bezorgmogelijkheden aan. Onderstaand kunt u deze terug vinden met de bijbehorende kosten per bezorgmethode.

    Bezorgmethode

    Bezorgmoment

    Kosten

    Bezorgen PostNL

    De volgende werkdag

    Gratis

    Ophalen PostNL pakketpunt

    De volgende werkdag

    Gratis

    Trunkrs (Same day delivery)

    Voor 10:59 besteld, dezelfde dag in huis

    Gratis

    Trunkrs (17:00 – 23:55)

    De volgende werkdag

    Gratis

    USP Saver

    De volgende werkdag

    € 10

    UPS Standard

    1-2 werkdagen

    € 7

    Ophalen in winkel

    De volgende werkdag

    Gratis

    Bekijk alle bezorginformatie.

    Welke maat heb je nou precies? Veel mannen vragen zich dit af, dus goed dat je je er even in verdiept. We hanteren verschillende soorten merken, met elk iets afwijkende pasvormen en bijbehorende afmetingen. Voor een aantal merken weten we dit nauwkeurig, en zul je een tabblad vinden met maattabel informatie op de pagina van het product dat je bekijkt.

    Ontbreekt op deze pagina de maattabel? Dan hebben we geen accurate informatie. Stuur ons een berichtje wanneer je er alsnog vragen over hebt, we helpen je graag verder.

    Bestellingen die op vrijdag geplaatst zijn, worden op zaterdag bezorgd. Bestellingen die op zaterdag en zondag geplaatst worden, ontvangt u maandag! Op zondag worden er geen pakketten bezorgd. Bekijk hier de bezorginformatie

    Bij OGER kunt u binnen 30 dagen retourneren of ruilen. De artikelen dienen ongedragen en ongebruikt te zijn. Tevens dient het originele verpakkingsmateriaal om het product te zitten en voorzien te zijn van de aangehechte prijskaartjes.Bekijk hier alle informatie over retourneren bij OGER.

    U kunt uw online aankoop binnen 30 dagen gratis retourneren. De artikelen dienen ongedragen en ongebruikt te zijn. Tevens dient het originele verpakkingsmateriaal om het product te zitten en voorzien van de aangehechte prijskaartjes. U kunt ervoor kiezen om het product te ruilen, een tegoedbon te krijgen of uw geld teruggestort krijgen.

    U kunt uw retour online aanmelden via www.oger.nl/returns

    Wij sturen bij uw bestelling een retourlabel mee. Deze kunt u op de doos plakken waarin u uw bestelling gratis terug stuurt. Pak de producten netjes in en u kunt uw retour bij het dichtstbijzijnde PostNL Pakketpunt afgeven.

    Binnen 3 werkdagen na ontvangst storten wij het geld terug op uw rekening. Lees hier alles over retourneren.

    U krijgt uw geld terug op dezelfde wijze waarop u betaald heeft. Heeft u betaald met iDEAL? Dan kunt u het aankoopbedrag op dezelfde bankrekening verwachten. Indien u met een creditcard betaald heeft, storten wij het aankoopbedrag weer op uw creditcard.

    Binnen 3 werkdagen wordt het aankoopbedrag op uw rekening gestort.

    Dat is vervelend! Neem graag even contact op met ons Customer Success Team. Zij zullen u verder helpen en zorgen dat u alsnog het juiste product ontvangt.

    U kunt uw ordernummer vinden op uw factuur of in uw email. Het bestaat uit 9 cijfers en begint veelal met de cijfers 300 of 400. Op uw factuur staat deze links bovenin naast ‘Bestelnummer’.

    Dat kan uiteraard. Meld uw retour online aan via www.oger.nl/returns

    Hier kunt u aangeven welke producten u terug wil sturen. De artikelen dienen ongedragen en ongebruikt te zijn. Tevens dient het originele verpakkingsmateriaal om het product te zitten en met de aangehechte prijskaartjes.  U kunt ervoor kiezen om het product te ruilen, een tegoedbon krijgen of uw geld terug krijgen.

    Pak de producten netjes in en stop deze in een doos. Plak de retoursticker op de doos en breng deze naar de dichtstbijzijnde PostNL Pakketpunt. Als wij uw retour ontvangen hebben, ontvangt u een bevestiging per mail.

    U kunt uw bestelling retourneren in alle OGER stores met uitzondering van de OGER Outlet Store.

    Ja, het is mogelijk uw aankoop te ruilen of retourneren. U dient uw retour online aan te melden op www.oger.nl/returns/ en daarna naar ons terug te (laten) sturen, voor een zo snel mogelijke verwerking. OGER hanteert een retourtermijn van 30 dagen en deze voorwaarden:

    • U meldt uw retour online aan via www.oger.nl/returns/
    • Het artikel heeft de originele kaartjes/labels nog aangehecht, is onbeschadigd, niet gebruikt en niet gedragen
    • Het artikel wordt geretourneerd in de originele verpakking

     

    We willen natuurlijk wel graag dat u het kledingstuk even heeft gepast, dit is uiteraard mogelijk. U krijgt het factuurbedrag binnen 14 dagen teruggestort op de rekening of creditcard waarmee u de transactie betaald hebt. Het is niet mogelijk om het aankoopbedrag in contanten terug te geven.

    Toch liever in een OGER Store ruilen of retourneren? Dit is ook mogelijk, hoe dit moet leest u in de vraag hieronder.

    Ja, het is mogelijk uw aankoop te ruilen of retourneren in een andere Store (met uitzondering van de OGER Outlet Store en OGER Donna). Het is makkelijker, sneller en veiliger om dit online te doen via www.oger.nl/returns/ maar het kan ook via een Store. OGER hanteert een retourtermijn van 30 dagen. Deze voorwaarden gelden:

  • U kunt uw originele aankoopbewijs tonen
  • U noteert uw naam en ordernummer, plus bij een eventuele ruiling het nieuw gewenste artikel, kleur en maat
  • Het artikel heeft de originele kaartjes/labels nog aangehecht, is onbeschadigd, niet gebruikt en niet gedragen
  • Het artikel wordt geretourneerd in de originele verpakking
  •  

    We willen natuurlijk wel graag dat u het kledingstuk even heeft gepast, dit is uiteraard mogelijk.

    Zonder vermelding van uw naam, ordernummer (of pakbon) kan de OGER Store uw online bestelde artikelen niet innemen. Van de betreffende OGER Store ontvangt u een retourbewijs. U krijgt het factuurbedrag binnen 14 dagen teruggestort op de rekening of creditcard waarmee u de transactie betaald hebt. Het is niet mogelijk om het aankoopbedrag in contanten terug te geven.

    Yes! Indien u in Amsterdam, Rotterdam, Den Haag of Utrecht woont of werkt halen wij uw retour gratis op! Via https://www.oger.nl/retourophalen/ kunt u uw retour aanmelden. Hierdoor hoeft u dus niet meer naar een PostNL Pakketpunt en halen wij het pakket bij u of bij uw werk gratis op! Dit gebeurt in tijdsvakken van één uur. Lees hier meer over het gratis op laten halen.

    Ja, geef tijdens het aanmelden van uw retour via www.oger.nl/returns aan wat uw wensen zijn en wij doen de rest!

    Ja, u kunt uw online aankoop per post retourneren. Indien u dit wenst, is het belangrijk dat u uw retour eerst online aanmeldt op www.oger.nl/returns/. Als u dit gedaan heeft, kunt u het pakket naar ons retour sturen. In uw geleverde pakket zit een pakbon, met daarop wat u besteld heeft en een retoursticker. Deze kunt u gebruiken om uw pakket terug te sturen.

    Retouradres:

    OGER Online Store
    Kwadijkerkoogweg 23
    1442 LA Purmerend

    Voor het retourneren van online aankopen geldt, dat ze ongedragen zijn, alle originele labels nog aan de artikelen zijn bevestigd en dat ze verpakt zijn in de originele verpakking.

    Zodra u aan bovenstaande voorwaarden heeft voldaan en wij uw retour verwerkt hebben, wordt het factuurbedrag binnen 14 dagen teruggestort op uw rekening of creditcard. OGER hanteert een retourtermijn van 30 dagen.

    Ja, als je werkt of woont in Amsterdam of Rotterdam. Je kunt je retour laten ophalen in tijdsvakken van één uur. Wanneer jou het schikt dus. Ga naar www.oger.nl/retourophalen, vul je gegevens in en laat ons weten wanneer het pakket opgehaald mag worden. Wij doen de rest!

    Voor deze retourservice brengen wij €5 in rekening, welke wij inhouden op het terug te storten bedrag. Is de retourzending een ruiling? Dan vergoeden wij de retour.

    De retourservice bieden we aan sinds augustus 2017 in Amsterdam en Rotterdam. Ons doel is om uw pakket overal in Nederland op te halen. Deze service verwachten we rond februari 2018 te kunnen bieden.

    Nee, helaas niet. Producten die u heeft laten vermaken, worden speciaal voor u op maat gemaakt. Deze producten kunnen wij dus helaas niet meer aanbieden.

    Ja. Wij storten het aankoopbedrag binnen 3 werkdagen terug. U kunt natuurlijk ook uw product ruilen voor een ander product of een tegoedbon ontvangen ter waarde van het bestede bedrag. Bekijk hier meer informatie over retourneren bij OGER.

    U kunt op de website van PostNL (http://www.postnl.nl/locatiewijzer) kijken waar het dichtstbijzijnde PostNL Pakketpunt zich bevindt bij u in de buurt.

    Via de track and trace link kunt u zien of uw bestelling bij ons is aangekomen. Als de zending is aangekomen, ontvangt u van ons een e-mail waarin wij dit bevestigen. Vervolgens storten wij het aankoopbedrag binnen drie werkdagen op dezelfde manier terug als hoe u betaald heeft.

    Bij OGER kunt u binnen 30 dagen uw bestelling gratis retourneren. Wij sturen bij iedere bestelling een retourlabel mee waarmee u het pakket bij een dichtstbijzijnde PostNL Pakketpunt kunt af geven. Bekijk hier alle informatie over retourneren

    Dat is natuurlijk erg vervelend. U kunt hiervoor contact opnemen met ons Customer Success Team.

    Indien u een artikel gedragen of gebruikt heeft, heeft u geen recht meer op retour. Geopend en gepast ondergoed kan helaas ook niet geretourneerd worden. U kunt hier meer informatie vinden over retourneren.

    Mocht u niet tevreden zijn over de producten of diensten van OGER, aarzelt u dan niet om contact op te nemen. Als u een klacht heeft over een geleverd artikel of onze dienstverlening, vragen wij u hierover schriftelijk contact op te nemen met ons Customer Success Team.

    Stuur uw e-mail naar service@oger.nl (u kunt ook de contact knop gebruiken rechts onderin elke pagina) of uw brief naar OGER Fashion Customer Care, Postbus 294, 1440 AG Purmerend. Vermeld in uw schrijven uw naam, adres, e-mail en telefoonnummer, uw eventuele klantnummer, het bonnummer en het artikelnummer. Voor online aankopen vermeld u tevens het ordernummer dat u in uw orderbevestiging heeft gekregen, zodat wij heel gericht naar uw klacht kunnen kijken.

    Ook kunt u via de site van ODR (Online Dispute Resolution) een beroep doen op alternatieve geschillenbeslechting. U kunt deze site alleen gebruiken als u in de EU woont.

    Een bij OGER ingediende klacht wordt binnen een termijn van 7 dagen na ontvangst door OGER beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd nodig heeft, antwoordt OGER binnen de termijn van 7 dagen met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer u onze inhoudelijke reactie kunt verwachten.

    Als je je adresgegevens wilt wijzigen kun je ons een mailtje sturen via de Contact knop rechts onder elke pagina op onze website. Gebruik dan de volgende velden om het mailtje op te stellen, voor een zo goed mogelijke verwerking.
    Adreswijziging

  • Naam
  • Telefoonnummer
  • E-mailadres
  • Oude adres
  • Nieuwe adres

  • Hartelijk bedankt voor het doorgeven van je wijziging.

    Ja, wij accepteren biljetten van €100, €200 en €500 in onze stores.

    Als u een aankoop in de winkel heeft gedaan, kunt u deze binnen 14 dagen ruilen of retourneren mits het artikel ongebruikt en ongedragen is.

    Dat is erg vervelend. Onze excuses hiervoor. U kunt het best even naar een OGER store gaan om het beveiligingsalarm te laten verwijderen.

    Wat fijn dat u feedback wilt geven aan OGER. Wij hechten zeer veel waarde aan klantfeedback, omdat wij onszelf continu willen verbeteren. U kunt uw recensie achterlaten op onze Facebookpagina of via Google. Dit stellen wij uiteraard zeer op prijs en proberen continue de beste service te bieden aan onze klanten!

    In de winkel kunt u op de volgende manieren betalen:

    Betaalmethode

    Webshop

    Stores

    iDEAL

     

    Creditcard

    PayPal

     

    OGER Giftcard

     

    Contant

     

    Pin

     

    Bekijk hier alle betaalmogelijkheden.

    Indien u een afspraak wilt wijzigen of afzeggen, kunt u hiervoor contact opnemen met de OGER Store waarbij u de afspraak heeft gemaakt.

    Heeft u een afspraak bij OGER Corporate Fashion Statements? Neem dan contact op via 0299 411 450 of stuur een e-mail naar info@ocfs.nl. U kunt ook gebruik maken van de contact mogelijkheid rechts onderin elke pagina op onze website.

    Parkeergelegenheid OGER Amsterdam - P.C. Hooftstraat
    In de P.C. Hooftstraat geldt een betaald parkeerbeleid van maandag tot en met zondag. Daarnaast kunt u gebruik maken van de dichtbij gelegen parkeergarages:

  • Qpark garage Museumplein - Van Baerlestraat 33, Amsterdam
  • Qpark garage Byzantium, Tesselschadestraat 1G, Amsterdam


  • Parkeergelegenheid OGER Den Haag - Noordeinde
    Op Noordeinde geldt een betaald parkeerbeleid van maandag tot en met zondag van 09.00 tot uur 0.00 uur. Daarnaast kunt u gebruik maken van de dichtbij gelegen parkeergarages:

  • P1 Parking Noordeinde - Heulstraat 21, Den Haag
  • Qpark Torengarage - Geest 1, Den Haag


  • Parkeergelegenheid OGER Rotterdam - Kruiskade
    Op de Kruiskade geldt een betaald parkeertarief, 7 dagen per week tussen 09.00 – 23.00 uur. Daarnaast kunt u gebruik maken van de dichtbij gelegen parkeergarage:

  • Parkeergarage Weena - Karel Doormanstraat 10, Rotterdam


  • Parkeergelegenheid OGER Outlet Store - Grote Houtstraat
    De Grote Houtstraat is autovrij. U kunt parkeren langs de gracht aan het Gasthuisvest. Hier geldt een betaald parkeerbeleid van maandag tot en met zaterdag van 09.00 tot 23.00 uur.

    Daarnaast kunt u gebruik maken van de dichtbij gelegen parkeergarage:

  • Parkeergarage Houtplein P2 - Wagenmakerslaan 1, Haarlem


  • Parkeergelegenheid OGER Antwerpen - Lange Gasthuisstraat
    In Antwerpen kunt u gebruik maken van de parkeergarage aan de Oudaan 15. Deze parkeergarage is in de directe nabijheid van Lange Gasthuisstraat en is elke dag geopend van 7.00 tot 01.00 uur.

    Ja. U kunt uw aankoop ook in een andere OGER store retourneren. Bekijk hier alle stores.

    Ja, buiten de saleperiode is het mogelijk om een artikel te laten reserveren. Neem hiervoor contact op met de desbetreffende store of bestel uw product online en laat hem bezorgen in een store naar keuze.

    Vriendelijk dat je daar aan denkt. Maar het is niet nodig een afspraak te maken voordat je een bezoek brengt aan een van onze Stores. Voor het laten aanmeten van een chique maatpak of een stijlvol trouwpak is het echter wel verstandig om vooraf een afspraak te maken. Je kunt hiervoor contact opnemen met de Store van je keuze.

    Het grootste gedeelte van de producten die in de stores beschikbaar zijn, zijn tevens beschikbaar in de Online Store. Zeer exclusieve items zijn enkel verkrijgbaar in onze stores. Wilt u van een specifiek product weten welke store het item nog op voorraad heeft? Klik dan op ‘bekijk winkelvoorraad’ op de productpagina’s.

    Dat kan zeker. Bekijk onze storepagina voor de contactinformatie van de dichtstbijzijnde OGER store. Hieronder staan de telefoonnummers van onze stores:

     OGER Online Store - 085 - 30 34 636

    OGER Amsterdam - +31 20 67 68 695

    OGER Rotterdam - +31 10 41 14 964

    OGER Den Haag - +31 70 36 58 982

    OGER Donna - +31 20 67 36 036

    OGER Antwerpen - +32 3 22 36 888

    Corneliani Boutique - +31 20 670 44 77

    OGER Outlet Haarlem - +31 23 542 8446

    OGER by Atelier Munro - +31 20 210 40 80

    Ja, je kunt natuurlijk een bericht achterlaten voor je Personal Advisor. Neem contact op met de OGER Store waar je Personal Advisor werkzaam is, of stuur ons een e-mail via de 'Contact' knop rechtsonder elke pagina. Vermeld hierin je boodschap en aan wie deze gericht is. Dan sturen we je boodschap daarna aan diegene door.

    Wij geven de kassabonnen direct mee tijdens de aankoop. Indien u uw aankoop op naam heeft gedaan, kunnen wij uw kassabon nasturen. U kunt hiervoor contact opnemen met een store naar keuze. Bekijk hier onze contactgegevens.

    Het is mogelijk om uw kleding te laten vermaken in onze stores. U kunt hiervoor het best even naar de desbetreffende winkel bellen om te vragen hoelang de wachttijd zal zijn. Over het algemeen duurt het maximaal twee weken.

    Ja, dat kan. Bij onze stores in de P.C. Hooftstraat bieden we in de weekenden Valet Parking Service aan. Bij besteding van minimaal €250 nemen wij de kosten van het parkeren op ons.

    Ja, dat kan. U kunt hiervoor kiezen voor uw geld retour, een tegoedbon of een ander product. U kunt dit binnen 14 dagen ruilen.

    Neem contact met ons op via het telefoonnummer van de store waar u uw aankoop heeft gedaan of stuur ons een e-mail via service@oger.nl. We zullen dan met een oplossingsgerichte blik naar het product kijken!

    Hieronder kunt u de adressen vinden van de OGER stores:

    OGER Amsterdam

    P.C. Hooftstraat 75-81 
    1071 BP Amsterdam

    OGER Rotterdam

    Kruiskade 63-65 
    3012 EE Rotterdam

    OGER Den Haag

    Noordeinde 4-6 
    2514 GH Den Haag

    OGER Donna

    P.C. Hooftstraat 93 
    1071 BR Amsterdam

    OGER Antwerpen

    Lange Gasthuisstraat 7 
    2000 Antwerpen 
    België

    Corneliani Boutique

    P.C. Hooftstraat 70 
    1071 CB Amsterdam

    OGER Outlet Haarlem

    Grote Houtstraat 181 
    2011 SM Haarlem

    OGER by Atelier Munro

    Honthorststraat 2a 
    1071 DD Amsterdam 

    Dit verschilt per store. U kunt hier alle openingstijden vinden per store. Heeft u overige vragen? Neem gerust telefonisch contact op met de desbetreffende store.

    Absoluut! Sterker nog, we zijn Nederlands' meest toonaangevende luxe herenmodezaak met de beste maatwerkspecialisten van het land, dus jij en je partner zijn bij ons in goede handen.

    Je kunt kiezen voor een chique trouwpak van een van onze veelal Italiaanse merken, in verschillende stijlen, kleuren, stoffen en natuurlijk maten, die precies binnen je budget past. Ook kun je een mooi trouwpak volledig op maat laten maken. Hier vind je alle informatie over een stijlvol op maat gemaakt trouwpak en alle bijbehorende mogelijkheden. Via een van de Stores of de knop Contact rechtsonder elke pagina kun je contact opnemen aangaande je droompak.

    Je of jullie zullen verwelkomd worden door een van onze Personal Advisors die onze gehele trouwpakken collectie zal laten zien, waarbij diegene jullie bijstaat en (desgewenst) vergaand advies geeft over het te kiezen pak voor jullie speciale dag! Wij genieten enorm van het laten stralen van de bruidegom, net zoals de bruid dat doet.

    Jazeker, hiervoor ben je bij ons precies aan het juiste adres. OGER is Nederland's meest toonaangevende maatwerkspecialist en kan je het mooiste pak van je leven aanmeten, dus wees welkom. Niets zit zo lekker als een handgemaakt shirt of pak, dat volledig samengesteld is aan de hand van jouw wensen.

    Lees hier alles wat je wilt weten over een maatshirt of maatpak van OGER.

    Je kunt met je vraag bij alle OGER Stores (behalve de Outlet Store) terecht, om naar gelang je behoeften, wensen en budget een prachtig shirt op maat, pak op maat of elk ander kledingstuk op maat samen te stellen. Onze maatwerkspecialisten zitten voor u klaar.

    Uw op maat gemaakte kledingstukken zijn binnen 4 tot 6 weken weer bij ons terug. Hierbij hebben we het over maatwerk van de OGER labels. De andere merken leveren hun maatwerk uit in 4 tot 8 weken.

    Als uw maatwerk binnen is, nemen we contact met u op om uw nieuwe items te komen afpassen. Heeft u alsnog vragen, neem dan gerust contact op met uw maatwerkspecialist.

    Wanneer u uw kleding laat vermaken, krijgt u bij aankoop een afhaalstrook waarop de afhaaldatum is genoteerd. Heeft u geen afhaalstrook? Houd dan rekening met één week.

    Bij OGER bieden wij deze service exclusief aan. Bekijk onze gratis vermaakpagina voor meer informatie over hoe u gebruik kan maken van gratis vermaak. Is het voor u nog steeds onduidelijk? Neem dan contact op met ons Customer Success Team. Zij helpen u graag verder!

    Wanneer u uw kleding laat vermaken, krijgt u bij aankoop een afhaalstrook waarop de afhaaldatum is genoteerd. Heeft u geen afhaalstrook? Houd dan rekening met een week en neem voordat u naar de Store gaat eerst even contact op met uw Personal Advisor. Let op; u dient zelf uw tijd in de gaten te houden aangezien wij vele items per week vermaken.

    Ja, dit kun je. OGER streeft perfectie na en dat betekent dat je kleding soms vermaakt dient te worden. Hiervoor kun je gebruik maken van de tailor service van OGER die in elk filiaal beschikbaar is, met uitzondering van de OGER Outlet Store te Haarlem. Bespreek je wensen bij de aanschaf van je kleding zodat we gelijk je maat kunnen nemen.

    Ja, het is mogelijk je vermaakte aankopen in een andere Store op te halen. Als je dit direct bij of na de (online) aankoop aangeeft, staan je aankopen des te sneller gereed in de Store van je keuze.

    Je kunt ook achteraf contact opnemen met de Store waar je de kleding hebt aangeschaft, maar dit duurt wel iets langer dan bovengenoemde optie. Zij zorgen er dan voor dat je kleding naar de Store van je keuze wordt gestuurd.

    Ja, je kunt online bestelde artikelen laten vermaken. Geef dit gelijk bij of na je bestelling aan, dit is voor jou en ons het makkelijkst. Let op;

  • Geef exact aan wat gewijzigd moet worden
  • Vermaakte items kunnen niet meer geruild of geretourneerd worden
  • Dat is erg spijtig om te horen. Bij OGER streven wij ernaar dat vermaakte kleding ook in één keer goed vermaakt wordt. Het kan wel eens voorkomen dat er een foutje gemaakt wordt. Indien de fout zich bij OGER bevindt, nemen wij de vermaak kosten voor rekening. U kunt hiervoor het best contact opnemen met uw Personal Advisor om dit te bespreken. Het is natuurlijk beter als u zo snel mogelijk langs de desbetreffende OGER store gaat. Hier kunt u direct geholpen worden. Bekijk de contactgegevens en openingstijden van onze stores.

    U heeft recht op gratis vermaak op een online aankoop bij OGER wanneer u voldoet aan de volgende voorwaarden:

    1. De aankoopprijs van het item voldoet aan de minimale waarde:

    Pakken

       € 850

    Colberts

       € 650

    Broeken en jeans  

       € 200

    2. Het item is niet afgeprijsd;

    3. Het item is aangeschaft bij de Online Store van OGER;

    4. Het item is binnen 6 weken na de aankoop vermaakt.

    Let op: het vermaken van items is op eigen risico. Vermaakte items kunnen niet meer worden geretourneerd.  

     Bekijk hier meer informatie over gratis vermaak.

    Bekijk hier de prijslijst van onze Atelier.

    U kunt colberts, pantalons, jeans, shirts, pakken, jassen en broeken laten vermaken bij OGER. Bekijk de prijslijst van onze atelier.

    OGER is altijd op zoek naar nieuwe, enthousiaste mensen! Wat leuk dat je ons uitkiest als bedrijf, we zien je sollicitatie van harte tegemoet. Gebruik hiervoor het open sollicitatie formulier of bekijk alle lopende OGER vacatures.

    Wat goed om te horen, OGER is altijd op zoek naar gedreven, enthousiaste mensen! We maken graag met je kennis. Je kunt dit op twee manieren aanvliegen.

    1. Reageer op een bestaande vacature - bekijk hier alle lopende OGER vacatures
    2. Stuur een open sollicitatie in - gebruik het open sollicitatie formulier

    Je hoort binnen twee weken van ons.

    OGER verzorgt de styling in diverse media zoals tijdschriften en televisie. Ook voor personen onder wie een aantal bekende Nederlanders. Heeft u vragen over de gedragen kledingstukken? Neem dan contact met ons op via het contactformulier. Kies het onderwerp Styling.

    Wil je een interview met iemand van OGER? Dan kun je een persaanvraag indienen via de Contact knop rechtsonder elke pagina op deze website, of het contactformulier. Vermeldt hierbij of kies hiervoor het onderwerp 'Pers en affiliates'.

    Dat is erg vervelend. U kunt het nogmaals proberen om te betalen op een andere browser (Firefox, Safari, Chrome of Internet Explorer) of een ander apparaat, zoals een smartphone, tablet of desktop.

    Lukt het alsnog niet? Neem dan even contact op met ons Customer Success Team. Zij helpen u direct verder!

    Dat kan als u op “Bekijk winkelwagen” klikt, rechtsboven op het scherm. Op deze pagina kunt u uw kortingscode verzilveren. Indien u een kortingscode gebruikt, wordt dit direct toegepast op de prijs. Heeft u een kortingscode, maar lukt het u niet om deze te verzilveren? Neem dan contact op met ons Customer Success Team

    Een OGER Giftcard is twee jaar geldig vanaf de datum dat u deze aangeschaft heeft! Een OGER Giftcard kunt u aanschaffen in één van onze stores.

    Geen probleem. Klik in de betaalomgeving van de desbetreffende bank op ‘annuleren’. Hierdoor keert u terug naar de winkelwagenpagina waarmee u uw bestelling opnieuw kan afronden. Lukt dit niet? Neem dan even contact op met ons Customer Success Team. Zij helpen u graag verder om uw betaling te voltooien.

    Dat kan helaas nog niet. U kunt deze wel verzilveren in één van onze stores.

    Ja, dat kan zeker! Bij OGER kunt u online betalen met Mastercard, VISA, Diners Club en American Express. In de winkel kunt u ook nog betalen met eerdergenoemde plus JCB en Unionpay. Wij rekenen geen transactiekosten voor betalingen met een creditcard.

    Dat kan. U rekent af in de vetrouwde internetbankieromgeving van uw bank. De aangesloten banken zijn: ABN AMRO, ASN Bank, bunq, ING, Knab, Rabobank, RegioBank, SNS, Triodos Bank en van Landschot.

    1. Kies een of meerdere product(en) en ga naar de checkout;

    2. U kiest IDEAL als betaalmethode in de checkout

    3. U selecteert uw bank

    4. Klik op verder en u komt direct in het internetbankieren van uw bank en logt in op de voor u bekende manier;

    5. De gegevens van uw betaling zijn al ingevuld en u keurt de betaling goed;

    6. Uw bank toont direct een bevestiging van de betaling;

    7. U keert terug naar de OGER website en de betaling is geslaagd;

    8. U ontvangt een betalingsbevestiging van ons;

    9. Wij gaan uw bestelling direct verwerken en inpakken;

    10. U ontvangt een trackingnummer later op de dag;

    Wanneer je in een land woont buiten de EU, kunnen we na ontvangst van de bestelling de BTW t.w.v. 21% terugstorten. Stuur hiervoor een mail naar service@oger.nl of neem contact op met ons Customer Success Team

    Als u al klant bent bij OGER, kunt u een verzoek doen om op rekening te kopen, stuur hiervoor een e-mail naar service@oger.nl.

    Dat is erg vervelend! Wij helpen u graag verder om uw betaling te voltooien.

    1. Probeer de betaling succesvol af te ronden via een andere browser (Firefox, Chrome, Safari of Internet Explorer) of een ander apparaat, zoals een laptop, tablet of een mobiele telefoon.

    2. U kunt een andere betaalmethode kiezen.

    3. Lukt de betaling alsnog niet? Neem dan even contact op met ons Customer Success Team. Zij willen u de juiste ondersteuning bieden om uw betaling succesvol af te ronden.

    Dat is vervelend. Wat kan je nu het best doen?

    1. Je kunt het best even contact opnemen met uw creditcardmaatschappij. Zij kunnen u exact informeren waarom uw betaling mis gaat.
    2. Zien zij dat er niks mis is met uw creditcard? Dan gaat er bij ons iets niet goed. U kunt even proberen om uw cookies te verwijderen of een bestelling te plaatsen in een andere browser of apparaat, zoals op uw laptop of mobiele telefoon.
    3. Is de betaling nog steeds niet gelukt? Neem dan even contact op met ons Customer Success Team. Zij zullen u verdere ondersteuning bieden!

    Indien uw kortingscode niet werkt, kunt u het best even contact opnemen met ons Customer Success Team. Zij kunnen u direct verder helpen!

    U kunt een OGER Giftcard kopen in één van onze stores. Bekijk hier welke OGER store het dichtst bij u in de buurt zit.

    NL96 FVLB 0227 3444 64 t.n.v. OGER Fashion B.V.

    Wij willen het u zo makkelijk mogelijk maken om bij OGER te betalen, zowel in de winkels als in onze online shop. Onderstaand is een overzicht te vinden waarmee u bij ons kan betalen. Bekijk alle betaalinformatie.

    Betaalmethode

    Webshop

    Stores

    iDEAL

     

    Creditcard

    PayPal

     

    OGER Giftcard

     

    Contant

     

    Pin

     

    Wanneer uw pakket onze winkel verlaten heeft, ontvangt u een trackingnummer per mail. Hiermee kunt u uw bestelling volgen.

    Dat is erg afhankelijk. U krijgt meestal een tijdsindicatie te zien in de checkout. Bestellingen die bezorgd worden door Trunkrs worden tussen 18:00 – 22:00 uur verwacht. Met PostNL krijgt u direct een tijdsindicatie te zien in de checkout. Over het algemeen is dit tussen 09:00 – 18:00 uur.

    Het kan natuurlijk voorkomen dat een bestelling eerder of later bezorgd wordt. Dit zijn slechts indicatietijden! Bekijk hier alle bezorgmethoden.

    Dat is heel eenvoudig. Wanneer u uw bestelling geplaatst heeft, geven wij uw met zorg ingepakte bestelling door aan PostNL. Zij zorgen ervoor dat uw bestelling de volgende werkdag klaar ligt op het door u opgegeven PostNL Pakketpunt. Alleen de persoon wiens naam op het adreslabel staat kan het pakket ophalen bij een PostNL Pakketpunt. Neem hiervoor altijd een geldig legitimatiebewijs mee!

    Wij versturen de bestellingen met PostNL, Trunkrs en UPS. Uw bestelling wordt eerst uit de schappen gehaald. Vervolgens wordt uw bestelling zorgvuldig ingepakt en klaargemaakt voor verzending. Bekijk hier alle bezorgmethoden.

    Bezorgmethode

    Bezorgmoment

    Kosten

    Bezorgen PostNL (doordeweeks 11:00 – 16:59)

    De volgende werkdag

    Gratis

    Ophalen PostNL pakketpunt

    De volgende werkdag

    Gratis

    Trunkrs (Same day delivery)

    Voor 10:59 besteld, dezelfde dag in huis

    Gratis

    Trunkrs (17:00 – 23:55)

    De volgende werkdag

    Gratis

    USP Saver

    De volgende werkdag

    € 10

    UPS Standard

    1-2 werkdagen

    € 7

    Ophalen in winkel

    De volgende werkdag

    Gratis

    OGER staat vooral bekend om de luxe pakken in het assortiment. Online verkopen wij pakken in de prijsklasse vanaf €428 tot bijna €6000 voor de luxe handgemaakte pakken. Wij gaan erg zorgvuldig te werk met de pakken in de winkel, maar zeker ook in onze online shop. Alle pakken worden met speciaal verpakkingsmateriaal verpakt, zodat deze ook op een nette manier bij u bezorgd worden. U hoeft zich geen zorgen te maken bij aankoop van een pak. Bekijk hier alle pakken.

    Dat is erg vervelend. De bezorger komt automatisch de volgende werkdag het pakket nogmaals aanbieden. Na de tweede bezorgpoging wordt het pakket bij uw buren of bij een PostNL Pakketpunt afgeleverd. U kunt zien waar uw pakket bezorgd is op het achtergelaten briefje van de bezorgdienst!

    Heeft u geen briefje ontvangen? Neem dan telefonisch contact op met ons Customer Success Team via 085 - 30 34 636 of per mail service@oger.nl. Wij zullen direct schakelen met de bezorgdienst om te kijken wat de status is van uw pakket.

    Wat een uitstekende keuze! U kunt nu lekker achterover leunen en wij zorgen dat uw pakket zo snel mogelijk bij u bezorgd wordt.

    1. U ontvangt een bevestiging dat uw order succesvol geplaatst is

    2. Wij gaan uw product(en) zoeken, zorgvuldig inpakken en klaarmaken voor verzending

    3. Wanneer het pakket onze winkel verlaten heeft, ontvangt u een trackingnummer per e-mail

    4. U kunt zien wanneer uw bestelling geleverd wordt aan de hand van uw trackingnummer

    Mochten wij in de tussentijd iets voor u kunnen betekenen, neem gerust contact op met ons Customer Success Team!

    Ja, dit geldt van maandag t/m vrijdag en zondag en als de producten op voorraad zijn. Sterker nog, als u doordeweeks voor 11:00 uur een bestelling plaatst, ontvangt u uw bestelling dezelfde avond nog! Indien uw producten niet op voorraad zijn, worden deze speciaal voor u nabesteld. Hierdoor kan het zijn dat uw bestelling maximaal 3 dagen later geleverd wordt.

    Indien uw bestelling later geleverd wordt, krijgt u dat te zien in de checkout en is terug te zien in de bevestigingsmail van uw bestelling.  Bekijk hier onze bezorgmethodes.

    Bij een PostNL Pakketpunt kan alleen de persoon wiens naam op het adreslabel staat het pakket ophalen. In de winkel is het wel mogelijk om uw bestelling op te laten halen door iemand anders. Deze persoon dient wel een factuur van uw bestelling mee te nemen en in beide gevallen een geldig legitimatiebewijs. 

    Dat kan helaas niet. In de checkout krijgt u een datum en tijdsindicatie te zien. U kunt er tevens ook voor kiezen om het pakket af te leveren op een PostNL Pakketpunt bij u in de buurt of in één van onze stores. Uw bestelling ligt de volgende dag klaar op het afhaalpunt. Bekijk onze bezorginformatie. Een andere mogelijkheid is om uw pakket af te leveren op het adres van uw bedrijf, thuisadres of bij iemand anders.

    Neem zo spoedig mogelijk telefonisch contact op met ons Customer Success Team via 085 - 30 34 636.

    Zeker. Bij OGER versturen wij bestellingen wereldwijd. Alle bestellingen boven de €600 versturen wij gratis en ontvangt u binnen 3 werkdagen!

    Dat kan uiteraard. Het is dan wel belangrijk dat u in de checkout kiest voor de optie ‘Pick up at store’ en kies hierbij de gewenste ophaallocatie. Wij verwelkomen u graag in één van onze stores. Neem hierbij uw factuur en legitimatiebewijs mee en u kunt u melden bij één van onze Personal Advisors in de store.

    Dat kan zeker. Wij begrijpen bij OGER beter dan niemand anders hoe vervelend het is om uw pakket niet in ontvangst te mogen nemen, omdat u niet thuis bent. U kunt er dus voor kiezen om uw pakket af te laten leveren op uw werk. Hierdoor dient u in de checkout het vinkje “Verzend naar factuuradres” uit te vinken. Hierdoor kunt u het adres in voeren waar u uw bestelling bezorgd wilt krijgen.

    Ja, zeker. Nadat u uw postcode ingevuld hebt, kunt u een ophaallocatie selecteren. Klik op ‘Wijzig Bezorgmethode’. De dichtstbijzijnde PostNL Pakketpunten worden nu vertoond. Selecteer hierbij het pakketpunt die u schikt en uw pakket ligt de volgende werkdag klaar. U ontvangt een mail als uw pakket klaar ligt om opgehaald te worden. Neem hierbij een geldig legitimatiebewijs mee.

    Ja. Indien PostNL de bezorgdienst is, kunt u in de checkout aangeven of dit gewenst is. Klik op ‘wijzig bezorgmethode’ en selecteer uw wens. That’s it!

    Indien Trunkrs de bezorgdienst is, kunt u dit helaas niet selecteren. Bij de derde bezorgpoging wordt uw pakket bij uw buren afgeleverd.

    Dat is erg vervelend! Het kan zijn dat het pakket nog niet gescand is door de bezorgdienst. Wij verzoeken u om de volgende dag nogmaals te kijken. Werkt uw trackingnummer nog steeds niet? Neem dan even contact op met ons Customer Success Team. Wij zullen dan kijken waar het mis is gegaan. U kunt ook telefonisch contact opnemen met de desbetreffende bezorgdienst. Zij hebben hier direct inzage in uw bestelling en kunnen u direct verder helpen.

     

    Als u gekozen heeft voor een ophaalpunt, kunt u uw bestelling ophalen bij een PostNL Pakketpunt of één van onze OGER Stores. U kunt deze optie selecteren in de checkout. Als u uw pakket gaat ophalen, neem in ieder geval een geldig legitimatiebewijs mee.

    Bekijk de website van PostNL voor alle PostNL of onze stores als u uw pakket in één van onze stores wil komen ophalen.

    Nadat u uw bestelling geplaatst heeft, ontvangt u een bevestigingsmail met daarin uw bestelgegevens. Als uw bestelling onze winkel verlaten heeft, ontvangt u een mail met daarin uw trackingnummer. Het kan natuurlijk voorkomen dat één van uw producten een langere levertijd heeft dan normaal. Hierdoor ontvangt u niet direct uw trackingnummer. Kijk eerst goed naar de verwachte bezorgdag in de bevestgigingmail die u van ons gekregen heeft. Indien u 24 uur na de opgegeven datum geen trackingnummer ontvangen heeft, neem dan contact op met ons Customer Succes Team

    Dat komt omdat één of meerdere producten speciaal voor u worden nabesteld. Hierdoor is de levertijd langer dan verwacht. Indien u met spoed uw bestelling wilt ontvangen, kunt u ons telefonisch, per mail of via Whatsapp contacteren. Bekijk hier de contactinformatie.

    Over het algemeen worden bestellingen de volgende werkdag geleverd. Als u voor 11:00 besteld, wordt het pakket dezelfde avond nog aangeboden! Als het pakket onze store verlaten heeft, ontvangt u een trackingnummer waarmee u uw pakket kunt volgen en de huidige status van uw bestelling kunt inzien. Mocht u er met de track-and-trace code niet uitkomen, neem dan contact op met ons Customer Success Team. Zij helpen u graag verder!

    Indien één van uw producten niet direct leverbaar is, wordt deze speciaal voor u nabesteld. Hierdoor zal de leverijd ook toenemen met maximaal 3 werkdagen. Wanneer één van uw producten niet direct leverbaar is, verschijnt er een melding op de winkelwagen pagina. Ook de levertijd in de checkout & in uw orderbevestiging zal langer dan 1 werkdag zijn.

    Wanneer u uw bestelling succesvol afgerond heeft, ontvangt u een bevestigingsmail. In een tweede mail van OGER zal u uw trackingnummer ontvangen. Over het algemeen is dit enkele uren nadat u uw bestelling geplaatst heeft. Het kan natuurlijk ook zo zijn dat één van uw producten niet direct leverbaar is. Wij bestellen deze speciaal voor u na. Hierdoor zal de levertijd ook kunnen toenemen tot 3 werkdagen. U kunt dit zien op de winkelwagen pagina of op de datum van verzending in de bevestigingsmail. 

    Heeft u na 24 uur nog steeds geen trackingnummer ontvangen terwijl u deze wel hoorde te ontvangen? Neem dan even contact op met ons Customer Success Team. Zij zorgen ervoor dat u alsnog een trackingnummer zal ontvangen.

    Als u op maandag t/m vrijdag voor  23:59 een bestelling plaatst, ontvangt u deze de volgende dag. Bestellingen die op zaterdag en zondag geplaatst worden, ontvangt u maandag als u voor bezorging met Trunkrs kiest. Als u besluit een bestelling in de winkel op te halen, ontvangt u bericht als uw bestelling klaarligt. Als uw bestelling onderweg is, ontvangt u een trackingnummer waarmee u uw bestelling kunt volgen. 

    Let op: bestelt u een product dat uit een andere voorraadlocatie moet komen? Dan wordt de levertijd een paar dagen langer. In de winkelwagen en checkout ziet u hier ook melding van. Heeft u specifieke vragen? Neem dan contact met ons Customer Success Team op.

    Bij OGER kunt u uw bestelling gratis retourneren. U dient uw retour online aan te melden op www.oger.nl/returns/ en daarna naar ons terug te (laten) sturen, voor een zo snel mogelijke verwerking. OGER hanteert een retourtermijn van 30 dagen en onder deze voorwaarden:

    U meldt uw retour online aan via www.oger.nl/returns/

    Het artikel heeft de originele kaartjes/labels nog aangehecht, is onbeschadigd, niet gebruikt en niet gedragen

    Het artikel wordt geretourneerd in de originele verpakking

    We willen natuurlijk wel graag dat u het kledingstuk even heeft gepast, dit is uiteraard mogelijk. U krijgt het factuurbedrag binnen 3 werkdagen teruggestort op de rekening of creditcard waarmee u de transactie betaald hebt. Het is niet mogelijk om het aankoopbedrag in contanten terug te geven.

    Toch liever in een OGER Store ruilen of retourneren? Dit is ook mogelijk. U kunt met uw bestelling naar een OGER store gaan en hier kunnen zij direct uw retournering of ruiling verwerken.

    Bekijk hier meer informatie over retourneren

    Bij OGER zijn alle bezorgmethoden gratis. Ook kunt u uw pakket gratis retourneren. Indien u uw bestelling voor 11:00 plaatst, ontvangt u deze dezelfde dag nog. Anders wordt hij de volgende werkdag bezorgd. Bekijk hier alle bezorgmethoden.

    Bij OGER willen wij de bezorging van onze producten zo makkelijk mogelijk maken. Onderstaand vindt u alle bezorgopties:

    Bezorgmethode

    Bezorgmoment

    Kosten

    Bezorgen PostNL

    De volgende werkdag

    Gratis

    Ophalen PostNL pakketpunt

    De volgende werkdag

    Gratis

    Trunkrs (Same day delivery)

    Voor 10:59 besteld, dezelfde dag in huis

    Gratis

    Trunkrs (17:00 – 23:55)

    De volgende werkdag

    Gratis

    USP Saver

    De volgende werkdag

    € 10

    UPS Standard

    1-2 werkdagen

    € 7

    Ophalen in winkel

    De volgende werkdag

    Gratis

     

    Bekijk hier meer informatie over bezorgen.

    In het onderstaande tabel kunt u per bezorgmethode inzien welke er gratis zijn.

    Bezorgmethode

    Bezorgmoment

    Kosten

    Bezorgen PostNL (doordeweeks 11:00 – 16:59)

    De volgende werkdag

    Gratis

    Ophalen PostNL pakketpunt

    De volgende werkdag

    Gratis

    Trunkrs (Same day delivery)

    Voor 10:59 besteld, dezelfde dag in huis

    Gratis

    Trunkrs (17:00 – 23:55)

    De volgende werkdag

    Gratis

    USP Saver

    De volgende werkdag

    € 10

    UPS Standard

    1-2 werkdagen

    € 7

    Ophalen in winkel

    De volgende werkdag

    Gratis

    Bestellingen die op vrijdag besteld zijn, worden op zaterdag bezorgd. Bestellingen die op zaterdag en zondag geplaatst worden, worden maandag gratis thuisbezorgd. Op zondag worden er helaas geen pakketten bezorgd.

    U heeft uiteraard garantie als u een product koopt bij OGER. Hoe lang dit is verschilt sterk per product en merk. U kunt hiervoor het best even contact opnemen met de desbetreffende winkel waar u het product aangeschaft heeft. U kunt de contactgegevens vinden op de storepagina. Heeft u het product online gekocht via de website van OGER? Dan kunt u contact opnemen met ons Customer Success Team. Zij staan klaar om u te helpen met uw product en de daarbij behorende garantietermijn. Schade die zelf aangericht is, valt niet onder de garantie.

    Dit verschilt per product en per merk uiteraard. U kunt het best hiervoor even langs een OGER store gaan. Wij zullen ons uiterste best doen om tot een passende oplossing te komen. U kunt ook contact opnemen met één van onze stores..

    Dat is niet de bedoeling. U kunt het best even langs een OGER store gaan met het product en de bon. Onze Personal Advisors kunnen de situatie beoordelen en ter plekke een passende oplossing bieden.

    Oeps. U kunt het best even langs één van onze OGER stores gaan met uw aankoopbewijs en het product. Zij kunnen direct het product beoordelen en een passende oplossing aanbieden. Bekijk hier onze stores.

    De factuur van uw aankoop geldt als garantiebewijs. Het is dus belangrijk dat u deze goed bewaard!

    Dat is zeer vervelend. U kunt hiervoor contact opnemen met ons Customer Success Team. Leg hierbij kort de situatie en de schade uit, dan gaan wij onderzoeken waar het mis is gegaan. Hou altijd uw bestelnummer bij de hand. Hiermee kunnen wij u sneller van dienst zijn!

    Wij verkopen producten die van uitstekende kwaliteit zijn en daar staan wij achter. Indien uw product gebreken vertoond, zullen wij daarvoor ook een passende oplossing bedenken voor u.