U heeft geen producten in uw winkelwagen.

U heeft geen producten in uw winkelwagen.

VEELGESTELDE VRAGEN

De aflevertijd verschilt per land. OGER streeft ernaar om elke order de volgende dag, of in ieder geval zo spoedig mogelijk te leveren. Binnen Nederland wordt de order meestal binnen 1 werkdag geleverd. Het kan zijn dat het bestelde product uit een andere voorraadlocatie moet komen, in dat geval nemen we contact met u op. Buiten Nederland verschilt het per land, maar is dit gemiddeld 3 werkdagen.

Ja, je kunt je order traceren. Zodra je bestelling is verzonden vanaf onze OGER Store en ontvangen bij het logistieke centrum van de vervoerder, ontvang je een e-mail met een Track & Trace nummer en de website van de betreffende bezorgdienst. Dit kan zowel overdag als in de avond plaatsvinden.

Nee, je hebt geen account nodig om online te kunnen bestellen. Wel heeft het veel voordelen om een My OGER account te hebben en wel om de volgende redenen:

  • Je kunt de actuele status van je order inzien (betaald, verzonden etc.)
  • Al je gegevens zijn automatisch al ingevuld op de checkout pagina, wanneer je een nieuwe bestelling wilt plaatsen
  • Je krijgt snel inzicht in je vorige orders, je favoriete merken, je maten etc.
  • Je kunt een vorige bestelling gemakkelijk nog een keer plaatsen, gegevens wijzigen of bijvoorbeeld je Wish List bijhouden

  • Tevens is het een erg handige manier om snel met je in contact te komen wanneer iets onduidelijk of onjuist is bij je bestelling. Een win-win situatie!

  • U kunt uw order laten bezorgen op een door u geselecteerd adres
  • Bent u niet zo vaak thuis - of vindt u het niet fijn om uw order thuis te laten bezorgen? U kunt uw bestelling ook ophalen bij één van de 2000 PostNL ophaalpunten
  • U kunt uw order uiteraard ook komen ophalen in één van onze Stores

  • Er is dus altijd een pick up point bij u in de buurt. U selecteert de voor u beste bezorgoptie in de check-out tijdens het bestellen.

    Ja, het is mogelijk uw aankoop te ruilen of retourneren. U dient uw retour online aan te melden op www.oger.nl/returns/ en daarna naar ons terug te (laten) sturen, voor een zo snel mogelijke verwerking. OGER hanteert een retourtermijn van 30 dagen en deze voorwaarden:

  • U meldt uw retour online aan via www.oger.nl/returns/
  • Het artikel heeft de originele kaartjes/labels nog aangehecht, is onbeschadigd, niet gebruikt en niet gedragen
  • Het artikel wordt geretourneerd in de originele verpakking
  •  

    We willen natuurlijk wel graag dat u het kledingstuk even heeft gepast, dit is uiteraard mogelijk. U krijgt het factuurbedrag binnen 14 dagen teruggestort op de rekening of creditcard waarmee u de transactie betaald hebt. Het is niet mogelijk om het aankoopbedrag in contanten terug te geven.

    Toch liever in een OGER Store ruilen of retourneren? Dit is ook mogelijk, hoe dit moet leest u in de vraag hieronder.

    Ja, het is mogelijk uw aankoop te ruilen of retourneren in een andere Store (met uitzondering van de OGER Outlet Store en OGER Donna). Het is makkelijker, sneller en veiliger om dit online te doen via www.oger.nl/returns/ maar het kan ook via een Store. OGER hanteert een retourtermijn van 30 dagen. Deze voorwaarden gelden:

  • U kunt uw originele aankoopbewijs tonen
  • U noteert uw naam en ordernummer, plus bij een eventuele ruiling het nieuw gewenste artikel, kleur en maat
  • Het artikel heeft de originele kaartjes/labels nog aangehecht, is onbeschadigd, niet gebruikt en niet gedragen
  • Het artikel wordt geretourneerd in de originele verpakking
  •  

    We willen natuurlijk wel graag dat u het kledingstuk even heeft gepast, dit is uiteraard mogelijk.

    Zonder vermelding van uw naam, ordernummer (of pakbon) kan de OGER Store uw online bestelde artikelen niet innemen. Van de betreffende OGER Store ontvangt u een retourbewijs. U krijgt het factuurbedrag binnen 14 dagen teruggestort op de rekening of creditcard waarmee u de transactie betaald hebt. Het is niet mogelijk om het aankoopbedrag in contanten terug te geven.

    Ja, u kunt uw online aankoop per post retourneren. Indien u dit wenst, is het belangrijk dat u uw retour eerst online aanmeldt op www.oger.nl/returns/. Als u dit gedaan heeft, kunt u het pakket naar ons retour sturen. In uw geleverde pakket zit een pakbon, met daarop wat u besteld heeft en een retoursticker. Deze kunt u gebruiken om uw pakket terug te sturen.

    Retouradres:

    OGER Online Store
    Kwadijkerkoogweg 23
    1442 LA Purmerend

    Voor het retourneren van online aankopen geldt, dat ze ongedragen zijn, alle originele labels nog aan de artikelen zijn bevestigd en dat ze verpakt zijn in de originele verpakking.

    Zodra u aan bovenstaande voorwaarden heeft voldaan en wij uw retour verwerkt hebben, wordt het factuurbedrag binnen 14 dagen teruggestort op uw rekening of creditcard. OGER hanteert een retourtermijn van 30 dagen.

    Mocht u niet tevreden zijn over de producten of diensten van OGER, aarzelt u dan niet om contact op te nemen. Als u een klacht heeft over een geleverd artikel of onze dienstverlening, vragen wij u hierover schriftelijk contact op te nemen met ons Customer Success Team.

    Stuur uw e-mail naar service@oger.nl (u kunt ook de contact knop gebruiken rechts onderin elke pagina) of uw brief naar OGER Fashion Customer Care, Postbus 294, 1440 AG Purmerend. Vermeld in uw schrijven uw naam, adres, e-mail en telefoonnummer, uw eventuele klantnummer, het bonnummer en het artikelnummer. Voor online aankopen vermeld u tevens het ordernummer dat u in uw orderbevestiging heeft gekregen, zodat wij heel gericht naar uw klacht kunnen kijken.

    Ook kunt u via de site van ODR (Online Dispute Resolution) een beroep doen op alternatieve geschillenbeslechting. U kunt deze site alleen gebruiken als u in de EU woont.

    Een bij OGER ingediende klacht wordt binnen een termijn van 7 dagen na ontvangst door OGER beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd nodig heeft, antwoordt OGER binnen de termijn van 7 dagen met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer u onze inhoudelijke reactie kunt verwachten.

    Als je je adresgegevens wilt wijzigen kun je ons een mailtje sturen via de Contact knop rechts onder elke pagina op onze website. Gebruik dan de volgende velden om het mailtje op te stellen, voor een zo goed mogelijke verwerking.
    Adreswijziging

  • Naam
  • Telefoonnummer
  • E-mailadres
  • Oude adres
  • Nieuwe adres

  • Hartelijk bedankt voor het doorgeven van je wijziging.

    Indien u een afspraak wilt wijzigen of afzeggen, kunt u hiervoor contact opnemen met de OGER Store waarbij u de afspraak heeft gemaakt.

    Heeft u een afspraak bij OGER Corporate Fashion Statements? Neem dan contact op via 0299 411 450 of stuur een e-mail naar info@ocfs.nl. U kunt ook gebruik maken van de contact mogelijkheid rechts onderin elke pagina op onze website.

    Parkeergelegenheid OGER Amsterdam - P.C. Hooftstraat
    In de P.C. Hooftstraat geldt een betaald parkeerbeleid van maandag tot en met zondag. Daarnaast kunt u gebruik maken van de dichtbij gelegen parkeergarages:

  • Qpark garage Museumplein - Van Baerlestraat 33, Amsterdam
  • Qpark garage Byzantium, Tesselschadestraat 1G, Amsterdam


  • Parkeergelegenheid OGER Den Haag - Noordeinde
    Op Noordeinde geldt een betaald parkeerbeleid van maandag tot en met zondag van 09.00 tot uur 0.00 uur. Daarnaast kunt u gebruik maken van de dichtbij gelegen parkeergarages:

  • P1 Parking Noordeinde - Heulstraat 21, Den Haag
  • Qpark Torengarage - Geest 1, Den Haag


  • Parkeergelegenheid OGER Rotterdam - Kruiskade
    Op de Kruiskade geldt een betaald parkeertarief, 7 dagen per week tussen 09.00 – 23.00 uur. Daarnaast kunt u gebruik maken van de dichtbij gelegen parkeergarage:

  • Parkeergarage Weena - Karel Doormanstraat 10, Rotterdam


  • Parkeergelegenheid OGER Outlet Store - Grote Houtstraat
    De Grote Houtstraat is autovrij. U kunt parkeren langs de gracht aan het Gasthuisvest. Hier geldt een betaald parkeerbeleid van maandag tot en met zaterdag van 09.00 tot 23.00 uur.

    Daarnaast kunt u gebruik maken van de dichtbij gelegen parkeergarage:

  • Parkeergarage Houtplein P2 - Wagenmakerslaan 1, Haarlem


  • Parkeergelegenheid OGER Antwerpen - Lange Gasthuisstraat
    In Antwerpen kunt u gebruik maken van de parkeergarage aan de Oudaan 15. Deze parkeergarage is in de directe nabijheid van Lange Gasthuisstraat en is elke dag geopend van 7.00 tot 01.00 uur.

    Vriendelijk dat je daar aan denkt. Maar het is niet nodig een afspraak te maken voordat je een bezoek brengt aan een van onze Stores. Voor het laten aanmeten van een chique maatpak of een stijlvol trouwpak is het echter wel verstandig om vooraf een afspraak te maken. Je kunt hiervoor contact opnemen met de Store van je keuze.

    Ja, je kunt natuurlijk een bericht achterlaten voor je Personal Advisor. Neem contact op met de OGER Store waar je Personal Advisor werkzaam is, of stuur ons een e-mail via de 'Contact' knop rechtsonder elke pagina. Vermeld hierin je boodschap en aan wie deze gericht is. Dan sturen we je boodschap daarna aan diegene door.

    Absoluut! Sterker nog, we zijn Nederlands' meest toonaangevende luxe herenmodezaak met de beste maatwerkspecialisten van het land, dus jij en je partner zijn bij ons in goede handen.

    Je kunt kiezen voor een chique trouwpak van een van onze veelal Italiaanse merken, in verschillende stijlen, kleuren, stoffen en natuurlijk maten, die precies binnen je budget past. Ook kun je een mooi trouwpak volledig op maat laten maken. Hier vind je alle informatie over een stijlvol op maat gemaakt trouwpak en alle bijbehorende mogelijkheden. Via een van de Stores of de knop Contact rechtsonder elke pagina kun je contact opnemen aangaande je droompak.

    Je of jullie zullen verwelkomd worden door een van onze Personal Advisors die onze gehele trouwpakken collectie zal laten zien, waarbij diegene jullie bijstaat en (desgewenst) vergaand advies geeft over het te kiezen pak voor jullie speciale dag! Wij genieten enorm van het laten stralen van de bruidegom, net zoals de bruid dat doet.

    Jazeker, hiervoor ben je bij ons precies aan het juiste adres. OGER is Nederland's meest toonaangevende maatwerkspecialist en kan je het mooiste pak van je leven aanmeten, dus wees welkom. Niets zit zo lekker als een handgemaakt shirt of pak, dat volledig samengesteld is aan de hand van jouw wensen.

    Lees hier alles wat je wilt weten over een maatshirt of maatpak van OGER.

    Je kunt met je vraag bij alle OGER Stores (behalve de Outlet Store) terecht, om naar gelang je behoeften, wensen en budget een prachtig shirt op maat, pak op maat of elk ander kledingstuk op maat samen te stellen. Onze maatwerkspecialisten zitten voor u klaar.

    Uw op maat gemaakte kledingstukken zijn binnen 4 tot 6 weken weer bij ons terug. Hierbij hebben we het over maatwerk van de OGER labels. De andere merken leveren hun maatwerk uit in 4 tot 8 weken.

    Als uw maatwerk binnen is, nemen we contact met u op om uw nieuwe items te komen afpassen. Heeft u alsnog vragen, neem dan gerust contact op met uw maatwerkspecialist.

    Wanneer u uw kleding laat vermaken, krijgt u bij aankoop een afhaalstrook waarop de afhaaldatum is genoteerd. Heeft u geen afhaalstrook? Houd dan rekening met een week en neem voordat u naar de Store gaat eerst even contact op met uw Personal Advisor. Let op; u dient zelf uw tijd in de gaten te houden aangezien wij vele items per week vermaken.

    Ja, dit kun je. OGER streeft perfectie na en dat betekent dat je kleding soms vermaakt dient te worden. Hiervoor kun je gebruik maken van de tailor service van OGER die in elk filiaal beschikbaar is, met uitzondering van de OGER Outlet Store te Haarlem. Bespreek je wensen bij de aanschaf van je kleding zodat we gelijk je maat kunnen nemen.

    Ja, het is mogelijk je vermaakte aankopen in een andere Store op te halen. Als je dit direct bij of na de (online) aankoop aangeeft, staan je aankopen des te sneller gereed in de Store van je keuze.

    Je kunt ook achteraf contact opnemen met de Store waar je de kleding hebt aangeschaft, maar dit duurt wel iets langer dan bovengenoemde optie. Zij zorgen er dan voor dat je kleding naar de Store van je keuze wordt gestuurd.

    Ja, je kunt online bestelde artikelen laten vermaken. Geef dit gelijk bij of na je bestelling aan, dit is voor jou en ons het makkelijkst. Let op;

  • Geef exact aan wat gewijzigd moet worden
  • Vermaakte items kunnen niet meer geruild of geretourneerd worden
  • OGER is altijd op zoek naar nieuwe, enthousiaste mensen! Wat leuk dat je ons uitkiest als bedrijf, we zien je sollicitatie van harte tegemoet. Gebruik hiervoor het open sollicitatie formulier of bekijk alle lopende OGER vacatures.

    Wat goed om te horen, OGER is altijd op zoek naar gedreven, enthousiaste mensen! We maken graag met je kennis. Je kunt dit op twee manieren aanvliegen.

    1. Reageer op een bestaande vacature - bekijk hier alle lopende OGER vacatures
    2. Stuur een open sollicitatie in - gebruik het open sollicitatie formulier

    Je hoort binnen twee weken van ons.

    OGER verzorgt de styling in diverse media zoals tijdschriften en televisie. Ook voor personen onder wie een aantal bekende Nederlanders. Heeft u vragen over de gedragen kledingstukken? Neem dan contact met ons op via het contactformulier. Kies het onderwerp Styling.

    Wil je een interview met iemand van OGER? Dan kun je een persaanvraag indienen via de Contact knop rechtsonder elke pagina op deze website, of het contactformulier. Vermeldt hierbij of kies hiervoor het onderwerp 'Pers en affiliates'.