U heeft geen producten in uw winkelwagen.

U heeft geen producten in uw winkelwagen.

VEELGESTELDE VRAGEN

Mocht u niet tevreden zijn over de producten of diensten van OGER, aarzelt u dan niet om contact op te nemen. Als u een klacht heeft over een geleverd artikel of onze dienstverlening, vragen wij u hierover schriftelijk contact op te nemen met ons Customer Success Team.

Stuur uw e-mail naar service@oger.nl (u kunt ook de contact knop gebruiken rechts onderin elke pagina) of uw brief naar OGER Fashion Customer Care, Postbus 294, 1440 AG Purmerend. Vermeld in uw schrijven uw naam, adres, e-mail en telefoonnummer, uw eventuele klantnummer, het bonnummer en het artikelnummer. Voor online aankopen vermeld u tevens het ordernummer dat u in uw orderbevestiging heeft gekregen.

Ook kunt u via de site van ODR (Online Dispute Resolution) een beroep doen op alternatieve geschillenbeslechting. U kunt deze site alleen gebruiken als u in de EU woont.

Een bij OGER ingediende klacht wordt binnen een termijn van 7 dagen na ontvangst door OGER beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd nodig heeft, antwoordt OGER binnen de termijn van 7 dagen met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer u een inhoudelijke reactie kunt verwachten.

Oger verzorgt de styling in diverse media zoals tijdschriften en televisie. Ook voor personen onder wie een aantal bekende Nederlanders. Heeft u vragen over de gedragen kledingstukken? Neem dan contact met ons op via het contactformulier. Kies het onderwerp Styling.

Bij Oger kunt u terecht voor trouwpakken in elke gewenste prijsklasse. Oger biedt tevens de mogelijkheid een trouwpak op maat te laten maken. Bekijk hiervoor het uitgebreide tailoringprogramma van Oger. U kunt ook meteen een afspraak maken via het contactformulier of contact opnemen met de store van uw keuze. U wordt ontvangen door uw Personal Advisor, die u de complete pakkencollectie toont en u uitgebreid adviseert bij het maken van de juiste keuze voor deze bijzondere dag.

Niets draagt zo prettig als een handgemaakt pak. In alle men’s wear stores is het mogelijk om een pak geheel op maat te laten maken. Bekijk het uitgebreide tailoringprogramma van Oger op de pagina Maatwerk.

Oger streeft perfectie na en dat betekent dat uw kleding soms vermaakt dient te worden. Hiervoor kunt u gebruik maken van de tailor service van Oger. Neemt u hiervoor contact op met een van de (online) stores.

Het is mogelijk uw vermaakte aankopen in een andere store op te halen. Als u dit direct bij de aankoop aangeeft, staan uw aankopen des te sneller gereed in de store van uw keuze. U kunt natuurlijk ook achteraf contact opnemen met de store waar u de kleding heeft aangeschaft. Zij zorgen er dan voor dat uw kleding naar de store van uw keuze wordt gestuurd.

Online aangekochte artikelen kunt u na ontvangst laten vermaken in een van de Oger stores.

U heeft een account nodig om de status van uw bestelling te kunnen volgen. Bovendien kunt u dan sneller betalen bij het doen van een aankoop. Daarnaast kunt u in My Oger uw eerdere bestellingen bekijken, producten gemakkelijk nabestellen en uw accountgegevens en wachtwoord aanpassen.

Uw persaanvraag kunt u invullen via het contactformulier. Kies hiervoor het onderwerp 'Pers en affiliates'.

Oger heeft het meest uitgebreide maatpak merken portfolio in Nederland. Voor de drie eigen labels van Oger is de levertijd 5 tot 6 weken. Voor de andere maatwerk merken geldt een levertijd van 6 tot 8 weken. Bekijk voor meer informatie het uitgebreide tailoringprogramma van Oger onder Maatwerk.

De aflevertijd verschilt per land. Oger streeft ernaar om elke order zo spoedig mogelijk te leveren. Binnen Nederland wordt de order binnen 4 werkdagen geleverd, buiten Nederland is dit binnen 12 werkdagen.

Kijk voor meer informatie bij Verzending.

Per order kunt u maar één bezorgadres opgeven. Wel is het mogelijk om in uw account meerdere adressen aan te maken, zodat u snel een keuze kunt maken per order. Het factuur- en afleveradres mogen wel van elkaar verschillen. Deze kunt u invullen in uw account of tijdens het betaalproces.

Ja, u kunt uw order traceren. Zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u een e-mail met een Track & Trace nummer en de website van de betreffende bezorgdienst.

Het is mogelijk uw aankoop te ruilen of retourneren in een andere store (met uitzondering van de Oger Outlet Store in Haarlem en Oger Donna), mits voldaan is aan alle voorwaarden. Oger hanteert een retourtermijn van 30 dagen. Voorwaarde is wel dat u uw aankoopbewijs kunt aantonen en dat het artikel onbeschadigd en niet gebruikt of gedragen is.

Voor online aankopen geldt, dat alle originele labels nog aan de artikelen zijn bevestigd en dat ze verpakt zijn in de originele verpakking.
In geval van retourneren: vergeet niet het ingevulde retourformulier mee te nemen. Zonder het retourformulier kan de Oger (web)store uw online bestelde artikelen niet innemen. Van de betreffende Oger store ontvangt u een retourbewijs. Het factuurbedrag wordt binnen 14 dagen teruggestort op uw rekening of creditcard. Het is voor de stores niet mogelijk om het aankoopbedrag in contanten terug te geven.

Het is mogelijk om uw aankoop te ruilen of retourneren als deze niet aan uw wensen voldoet. Oger hanteert een retourtermijn van 30 dagen. Voorwaarde is wel dat u uw aankoopbewijs kunt aantonen en dat het artikel onbeschadigd en niet gebruikt of gedragen is.

Voor online aankopen geldt, dat alle originele labels nog aan de artikelen zijn bevestigd en dat ze verpakt zijn in de originele verpakking.

Indien u wenst uw aankoop te retourneren, is het belangrijk dat u het retourformulier invult en bijsluit. Het retourformulier ontvangt u bij uw bestelling. Op dit formulier vindt u tevens een retoursticker. Deze kunt u gebruiken om uw pakket terug te sturen.

Retouradres:

Oger Webstore
Kwadijkerkoogweg 23
1442 LA Purmerend

Voor online aankopen geldt, dat alle originele labels nog aan de artikelen zijn bevestigd en dat ze verpakt zijn in de originele verpakking.

Zodra Oger de retouren heeft verwerkt en u aan bovenstaande voorwaarden heeft voldaan, wordt het factuurbedrag binnen 14 dagen teruggestort op uw rekening of creditcard. Oger hanteert een retourtermijn van 14 dagen.

Heeft u zich al geregistreerd op onze website? Dan kunt u heel handig al uw gegevens wijzigen via uw eigen omgeving My Oger.

Bent u klant bij een van onze stores in Nederland of België? Gebruik dan het contactformulier die u rechtsonder deze pagina ziet. Druk op de button 'Contact' en vul daar in:

Adreswijziging
- Naam
- E-mailadres
- Oude adres
- Nieuwe adres

Indien u een afspraak wilt wijzigen of afzeggen, kunt u hiervoor contact opnemen met de store waarbij u de afspraak heeft gemaakt. Heeft u een afspraak bij Oger Corporate Fashion?

Neem dan contact op via 0299 471151 of stuur een e-mail. U kunt ook gebruik maken van het contactformulier.

PARKEERGELEGENHEID AMSTERDAM P.C. Hooftstraat

In de P.C. Hooftstraat geldt een betaald parkeerbeleid van maandag tot en met zondag. Daarnaast kunt u gebruik maken van de dichtbij gelegen parkeergarages:

  • Qpark garage Museumplein  - Van Baerlestraat 33, Amsterdam
  • Qpark garage Byzantium, Tesselschadestraat 1G, Amsterdam

PARKEERGELEGENHEID DEN HAAG Noordeinde

Op Noordeinde geldt een betaald parkeerbeleid van maandag tot en met zondag van 09.00 tot uur 0.00 uur. Daarnaast kunt u gebruik maken van de dichtbij gelegen parkeergarages:

  •  P1 Parking Noordeinde - Heulstraat 21, Den Haag
  • Qpark Torengarage - Geest 1, Den Haag

PARKEERGELEGENHEID ROTTERDAM Kruiskade

Op de Kruiskade geldt een betaald parkeertarief, 7 dagen per week tussen 09.00 – 23.00 uur. Daarnaast kunt u gebruik maken van de dichtbij gelegen parkeergarage:

  • Parkeergarage Weena - Karel Doormanstraat 10, Rotterdam

PARKEERGELEGENHEID ANTWERPEN

In Antwerpen kunt u gebruik maken van de parkeergarage aan de Oudaan 15. Deze parkeergarage is in de directe nabijheid van Lange Gasthuisstraat en is elke dag geopend van 7.00 tot 01.00 uur.

PARKEERGELEGENHEID HAARLEM

De Grote Houtstraat is autovrij. U kunt parkeren langs de gracht aan het Gasthuisvest. Hier geldt een betaald parkeerbeleid van maandag tot en met zaterdag van 09.00 tot 23.00 uur.

Daarnaast kunt u gebruik maken van de dichtbij gelegen parkeergarage:

  • Parkeergarage Houtplein P2 - Wagenmakerslaan 1, Haarlem

Wanneer u uw kleding laat vermaken, krijgt u bij aankoop een afhaalstrook waarop de afhaaldatum is genoteerd. Heeft u geen afhaalstrook? Houd dan rekening met een week en neem voordat u naar de store gaat eerst contact op met uw Personal Advisor.

Het is niet nodig een afspraak te maken voordat u een bezoek brengt aan een van de stores. Voor het laten aanmeten van een maat- of een trouwpak is het echter wel verstandig om vooraf een afspraak te maken. U kunt hiervoor contact opnemen met de store van uw keuze.

Ja, je kunt een bericht achterlaten voor je Personal Advisor. Neem hiervoor contact op met de OGER Storewaarbij je Personal Advisor werkzaam is.