Shipping policy

* Let op: Gedurende de Limited Presale en andere acties kan het zijn dat uw levertijd door drukte iets wordt verlengd. In de meeste gevallen leveren wij de volgende werkdag, maar het kan zijn dat de levertijd wordt verlengd naar 1-3 werkdagen.

Hieronder hebben we een aantal van onze meest gestelde vragen uiteengezet. Klik op een van onderstaande vragen om naar het antwoord geleid te worden!



Levertijd gedurende de feestdagen met PostNL:

Indien uw pakket wordt verzonden op maandag 23 december, zal de eerste bezorgpoging 24 december zijn. Verzending op 24 december betekent een eerste afleverpoging op 27 december en een bestelling op 31 december heeft een eerste bezorgpoging op donderdag 2 januari.




1. Hoe kan ik zien waar mijn pakket zich bevindt?

2. Hoe laat wordt mijn bestelling bezorgd?

3. Hoe werkt afhalen bij een pakketpunt?

4. Hoe worden pakken bezorgd?

5. Ik heb de bezorger gemist. Wat nu?

6. Ik heb een bestelling geplaatst. Wat nu?

7. Is vandaag besteld echt morgen in huis?

8. Kan iemand anders mijn bestelling ook ophalen?

9. Kan ik een bezorgtijd selecteren?

10. Kan ik het bezorgadres wijzigen?

11. Kan ik mijn bestelling in het buitenland laten bezorgen?

12. Kan ik mijn bestelling ook afhalen in de winkel?

13. Kan ik mijn bestelling ook op kantoor laten bezorgen?

14. Kan mijn pakket bij een PostNL Pakketpunt bezorgd worden?

15. Kan mijn pakket ook bij de buren bezorgd worden?

16. Mijn Track & Trace-nummer werkt niet. Wat nu?

17. Waar kan ik mijn bestelling ophalen?

18. Wat is de levertijd?

19. Waarom is de levertijd langer dan één dag?

20. Wat kost het om te retourneren?

21. Welke maat heb ik?

22. Worden bestellingen ook op zaterdag en zondag bezorgd?

 

In de checkout kunt u onze bezorgopties kiezen. Hieronder zetten wij deze overzichtelijk op een rijtje.

Bezorgmethode

Kosten


Bezorgen PostNL (morgen)

Gratis


Ophalen PostNL pakketpunt (morgen)

Gratis


Ophalen in winkel (1-3 werkdagen)

Gratis


PostNL internationaal (alleen binnen de EU)

€0 - 40  



Verwachte levertijd

Als u op maandag t/m vrijdag voor 16:00 een bestelling plaatst, ontvangt u deze meestal de volgende dag. Het kan zijn dat uw order uit meerdere vestigingen geleverd moet worden. Dan wordt de levertijd verlengd naar 3 werkdagen. Als u besluit een bestelling in de winkel op te halen, ontvangt u bericht als uw bestelling klaarligt. Als uw bestelling onderweg is, ontvangt u een trackingnummer waarmee u uw bestelling kunt volgen. 

Let op: bestelt u een product dat uit een andere voorraad locatie dan Amsterdam moet komen? Dan wordt de levertijd een paar dagen langer. Heeft u specifieke vragen? Neem dan contact met ons op.


Bezorgen PostNL

Als u voor 16:00 uur een bestelling plaatst, zal uw pakket opgehaald worden door PostNL. Deze zal verwerkt worden door hen en naar alle waarschijnlijkheid ontvangt u het de eerst volgende werkdag. Als u op maandag t/m vrijdag besteld voor 16:00 uur, ontvangt u het de eerstvolgende dag. Daarnaast laat de Track&Trace link die u ontvangt ook zien in welk tijdvak het pakket bij u bezorgd zal worden. Daarnaast kunt er voor kiezen om bij de eerste afleverpoging het pakket bij uw buren als tweede optie te bezorgen indien u niet thuis bent. Deze keuze laten wij geheel aan u.

Indien PostNL het pakket zowel niet bij u als de buren af kon leveren, wordt het pakket direct naar het dichtstbijzijnde PostNL afhaalpunt gebracht. U ontvangt uiteraard een melding van PostNL waar het pakket is afgeleverd. 


Ophalen PostNL Pakketpunt

Het is ook mogelijk om uw pakket op te halen bij een PostNL Pakketpunt bij u in de buurt. Hier geldt ook dat de bestelling op maandag t/m vrijdag voor 16:00 uur geplaatst moet zijn om het de volgende werkdag op te halen bij een pakketpunt. PostNL heeft in Nederland meer dan 2000+ locaties waar u uw bestelling kunt ophalen. Hierbij is het belangrijk om een geldig legitimatiebewijs mee te nemen als u het pakket ophaalt. Het pakket wordt 14 dagen bewaard door het PostNL Pakketpunt. Daarna wordt deze teruggestuurd naar OGER.

Bekijk de openingstijden en locaties op de website van PostNL


Ophalen in de winkel

Vindt u het toch prettiger om uw pakket op te halen in één van onze winkels? Dat is uiteraard mogelijk. Uw pakket ligt binnen 1 -3 werkdagen klaar in één van onze filialen. Deze optie kunt u selecteren in de checkout onder “pick up at store”. Als u deze methode kiest, kunt u daarna een ophaal locatie selecteren. Hierbij kunt u kiezen voor OGER Amsterdam, Den Haag, Rotterdam en Antwerpen.  Als u op een winkel klikt, kunt u de openingstijden en contactgegevens zien. Als u een bepaalde winkel wilt selecteren als ophaal locatie, klikt u op “Hier Ophalen” aan de rechterkant. U kunt zich melden bij één van onze collega’s of bij de kassa in de desbetreffende winkel. Neem hierbij een geldig legitimatiebewijs mee.


Bekijk onze stores
 

1. Hoe kan ik zien waar mijn pakket zich bevindt?

Wanneer uw pakket onze winkel verlaten heeft, ontvangt u een trackingnummer per mail. Hiermee kunt u uw bestelling volgen.


2. Hoe laat wordt mijn bestelling bezorgd?

PostNL levert bestellingen over het algemeen af tussen 09:00 - 18:00 uur. Dat is erg afhankelijk. Het kan natuurlijk voorkomen dat een bestelling eerder of later bezorgd wordt. Dit zijn slechts indicatietijden! Bent u niet thuis (evenals uw buren) dan wordt het pakket bij de dichtstbijzijnde PostNL-locatie bezorgd waarna u een week de tijd heeft om uw pakket op te halen. Hier krijgt u uiteraard bericht van. Indien het u niet lukt om de bestelling vervolgens op te halen bij de PostNL-locatie, wordt het pakket teruggezonden naar ons. 


3. Hoe werkt afhalen bij een pakketpunt?

Dat is heel eenvoudig. Wanneer u uw bestelling geplaatst heeft, geven wij uw met zorg ingepakte bestelling door aan PostNL. Zij zorgen ervoor dat uw bestelling de volgende werkdag klaar ligt op het door u opgegeven PostNL Pakketpunt. Alleen de persoon wiens naam op het adreslabel staat kan het pakket ophalen bij een PostNL Pakketpunt. Neem hiervoor altijd een geldig legitimatiebewijs mee!


4. Hoe worden pakken bezorgd?

OGER staat vooral bekend om de luxe pakken in het assortiment. Online verkopen wij pakken in de prijsklasse vanaf €698 tot bijna €6000 voor de luxe handgemaakte pakken. Wij gaan erg zorgvuldig te werk met de pakken in de winkel, maar zeker ook in onze online shop. Alle pakken worden met speciaal verpakkingsmateriaal verpakt, zodat deze ook op een nette manier bij u bezorgd worden. U hoeft zich geen zorgen te maken bij aankoop van een pak. Bekijk hier alle pakken.


5. Ik heb de bezorger gemist. Wat nu?

Dat is erg vervelend. De bezorger zal het pakket direct naar de dichtstbijzijnde PostNL-locatie brengen waar u uiteraard van op de hoogte wordt gesteld. U kunt zien waar uw pakket bezorgd is op het achtergelaten briefje van de bezorgdienst! Heeft u geen briefje ontvangen? Neem dan telefonisch contact op met ons Customer Success Team via 085 - 30 34 636 of per mail service@oger.nl. Wij zullen direct schakelen met de bezorgdienst om te kijken wat de status is van uw pakket.


6. Ik heb een bestelling geplaatst. Wat nu?

Wat een uitstekende keuze! U kunt nu lekker achterover leunen en wij zorgen dat uw pakket zo snel mogelijk bij u bezorgd wordt.

1. U ontvangt een bevestiging dat uw order succesvol geplaatst is

2. Wij gaan uw product(en) zoeken, zorgvuldig inpakken en klaarmaken voor verzending

3. Wanneer het pakket onze winkel verlaten heeft, ontvangt u een trackingnummer per e-mail

4. U kunt zien wanneer uw bestelling geleverd wordt aan de hand van uw trackingnummer. Mochten wij in de tussentijd iets voor u kunnen betekenen, neem gerust contact op met ons Customer Success Team!


7. Is vandaag besteld echt morgen in huis?

Ja, dit geldt van maandag t/m vrijdag voor bestellingen die met PostNL worden geplaatst voor 16:00 uur. Echter, het kan zijn dat sommige artikelen niet direct uit onze store leverbaar zijn. Dan gaan we deze voor u opvragen in één van onze vestigingen en kan de levertijd verlengd worden naar 3 werkdagen.


8. Kan iemand anders mijn bestelling ook ophalen?

Bij een PostNL Pakketpunt kan alleen de persoon wiens naam op het adreslabel staat het pakket ophalen. In de winkel is het wel mogelijk om uw bestelling op te laten halen door iemand anders. Deze persoon dient wel een factuur van uw bestelling mee te nemen en in beide gevallen een geldig legitimatiebewijs.


9. Kan ik een bezorgtijd selecteren?

Dat kan helaas niet. U kunt er ook voor kiezen om het pakket af te leveren op een PostNL Pakketpunt bij u in de buurt of in één van onze stores. Uw bestelling ligt de volgende dag klaar op het afhaalpunt. Bekijk onze bezorginformatie. Een andere mogelijkheid is om uw pakket af te leveren op het adres van uw bedrijf, thuisadres of bij iemand anders.


10. Kan ik het bezorgadres wijzigen?

Neem zo spoedig mogelijk telefonisch contact op na uw order met ons Customer Success Team via 085 - 30 34 636.


11. Kan ik mijn bestelling in het buitenland laten bezorgen?

Zeker. Bij OGER versturen wij bestellingen in heel Europa. Alle bestellingen boven de €600 versturen wij gratis en ontvangt u binnen 3 werkdagen! 


12. Kan ik mijn bestelling ook afhalen in de winkel?

Dat kan uiteraard. Het is dan wel belangrijk dat u in de checkout kiest voor de optie ‘Pick up at store’ en kies hierbij de gewenste ophaal locatie. Wij verwelkomen u graag in één van onze stores. Neem hierbij uw factuur en legitimatiebewijs mee en u kunt u melden bij één van onze Personal Advisors in de store.


13. Kan ik mijn bestelling ook op kantoor laten bezorgen?

Dat kan zeker. Wij begrijpen bij OGER beter dan niemand anders hoe vervelend het is om uw pakket niet in ontvangst te mogen nemen, omdat u niet thuis bent. U kunt er dus voor kiezen om uw pakket af te laten leveren op uw werk. Hierdoor dient u in de checkout het vinkje “Verzend naar factuuradres” uit te vinken. Hierdoor kunt u het adres in voeren waar u uw bestelling bezorgd wilt krijgen.


14. Kan mijn pakket bij een PostNL Pakketpunt bezorgd worden?

Ja, zeker. Nadat u uw postcode ingevuld hebt, kunt u een ophaal locatie selecteren. Klik op ‘Wijzig Bezorgmethode’. De dichtstbijzijnde PostNL Pakketpunten worden nu vertoond. Selecteer hierbij het pakketpunt die u schikt en uw pakket ligt de volgende werkdag klaar. U ontvangt een mail als uw pakket klaar ligt om opgehaald te worden. Neem hierbij een geldig legitimatiebewijs mee.


15. Kan mijn pakket ook bij de buren bezorgd worden?

Ja, dat kan. PostNL zal in veel gevallen kijken of het pakket bij de buren afgegeven kan worden indien u niet thuis bent. Indien dit niet mogelijk is, zal uw order naar het dichtstbijzijnde PostNL-afhaalpunt gebracht worden. U heeft vervolgens 7 dagen de tijd om uw pakket af te halen met een geldig legitimatiebewijs alvorens het retour gezonden wordt naar ons.


16. Mijn Track & Trace-nummer werkt niet. Wat nu?

Dat is erg vervelend! Het kan zijn dat het pakket nog niet gescand is door de bezorgdienst. Wij verzoeken u om de volgende dag nogmaals te kijken. Werkt uw trackingnummer nog steeds niet? Neem dan even contact op met ons Customer Success Team. Wij zullen dan kijken waar het mis is gegaan. U kunt ook telefonisch contact opnemen met de desbetreffende bezorgdienst. Zij hebben hier direct inzage in uw bestelling en kunnen u direct verder helpen.


17. Waar kan ik mijn bestelling ophalen?

Als u gekozen heeft voor een ophaalpunt, kunt u uw bestelling ophalen bij een PostNL Pakketpunt of één van onze OGER Stores. U kunt deze optie selecteren in de checkout. Als u uw pakket gaat ophalen, neem in ieder geval een geldig legitimatiebewijs mee. Bekijk de website van PostNL voor alle PostNL of onze stores als u uw pakket in één van onze stores wil komen ophalen.


18. Wat is de levertijd?

In de meeste gevallen zijn alle bestellingen voor 16:00 uur de volgende dag in huis. Door drukte tijdens onze sale periodes kan het zijn dat de levertijd wordt verlengd naar 3 werkdagen. Als u besluit een bestelling in de winkel op te halen, ontvangt u bericht als uw bestelling klaarligt. Als uw bestelling onderweg is, ontvangt u een trackingnummer waarmee u uw bestelling kunt volgen.  Heeft u specifieke vragen? Neem dan contact met ons Customer Success Team op.


19. Waarom is de levertijd langer dan één dag?

Dat komt omdat één of meerdere producten speciaal voor u worden nabesteld. Hierdoor is de levertijd langer dan verwacht. Indien u met spoed uw bestelling wilt ontvangen, kunt u ons telefonisch, per mail of via Whatsapp contacteren. 

 

20. Welke maat heb ik?

Welke maat heb je nou precies? Veel mannen vragen zich dit af, dus goed dat je je er even in verdiept. We hanteren verschillende soorten merken, met elk iets afwijkende pasvormen en bijbehorende afmetingen. Voor een aantal merken weten we dit nauwkeurig, en zul je een tabblad vinden met maattabel informatie op de pagina van het product dat je bekijkt. Ontbreekt op deze pagina de maattabel? Dan hebben we geen accurate informatie. Stuur ons een berichtje wanneer je er alsnog vragen over hebt, we helpen je graag verder. Worden bestellingen ook op zaterdag en zondag bezorgd? Bestellingen die op vrijdag geplaatst zijn, worden op zaterdag bezorgd. Bestellingen die op zaterdag en zondag geplaatst worden, ontvangt u maandag! Op zondag worden er geen pakketten bezorgd. 


21. Worden bestellingen ook op zaterdag en zondag bezorgd?

Bestellingen die op vrijdag geplaatst zijn, worden op zaterdag bezorgd. Bestellingen die op zaterdag en zondag geplaatst worden worden in de regel op dinsdag afgeleverd. Op zondag worden er geen pakketten bezorgd.